Wat heb je vandaag gekocht?

Bij gas is uit ook direct uit, en aan ook direct aan. Er zit geen vertraging op, wat zeker bij bepaalde bereidingen het verschil maakt tussen een perfecte en een geschifte saus. Voor Jan Modaal zal een degelijke inductie volstaan, maar er is een reden waarom professionele chefs zweren bij gas.

PDP-2-MOBILE_6ed17e1e-fc5d-4d01-ab35-9616751eb829.jpg

Nieuwe bleutooth oorkes aangezien de vriendin elke keer weg is met mijn andere
Kleine update ze zijn al terug naar afzender.

Rechte oortje werkte al niet meer 🙄

Een paraplu.
Wij hebben thuis paraplus van alle vormen en maten tot zelfs een doorzichtige met goudvissen toe maar dat helpt vanuit de vestiaire natuurlijk nougatbollen als je 30km verder in de regen staat.

ik heb een KAART/ POSTER gekocht op bol.com met alle staten van USA.
leek me wel tof om die ergens een plaatsje te geven thuis. 11.90 €

Jullie hebben geluk, erg mode dit seizoen van deze (semi) doorzichtige kleedjes, ik heb al veel heel mooie dingen gezien.
Mode is vooral mijn vriendin haar ding maar als die doorzichtige dingen in de mode zouden zijn zal je me niet horen klagen :) En is idd semi doorzichtig, geeft dus een suggestie maar verhult toch nog voldoende:)

Nu ja, iedereen moet dragen waar hij/zij zich goed bij voelt he... Voor mijn dochter zijn dat ultra brede jeansbroeken en mega oversized sweaters... ook mode blijkbaar. Tegenwoordig kan alles wat kledij betreft.

Kleuranalyse door Colora laten doen, wel leuk!
Wel ineens 700 euro kwijt aan behang papier voor 1 accentmuur in de woonkamer en 2 slaapkamers met 1 accentmuur :unsure:

Inclusief plaatsing 600 Euro kwijt aan deze muur. Maar er zijn mensen die zottere dingen doen in t leven 😇

Terug
Bovenaan