Wat heb je vandaag gekocht?

Klopt totaal niet! 😨
Ik ben de persoon die verse lasagne maakt, vers vispannetje, taarten bakt, omelet als ontbijt,.... Ik post oa ook in het "wat heb ik vandaag gekookt" topic 😔
Ik ben @Tonerider niet 😝

(en steak en scampi horen absoluut wél in de pan gebakken te worden met boter 🤪)
En hoeveel van die gerechten drop je in de airfryer? :)

Maar eigenlijk boeit mij dat allemaal niet hoor. Uiteindelijk iedereen doet wat hij wilt. Enigste waar ik soms mij kan aan irriteren zijn ouders die totaal geen moeite doen om iets van deftig eten te geven aan hun kinderen. En ik zeg ABSOLUUT niet dat jij dit doet, is meer iets zie in de UK.

Mijn enige serieuze punt is dat gas voordelen heeft dan inductie niet kan hebben en dat de reden is waarom meeste koks nog gas gebruiken.

En hoeveel van die gerechten drop je in de airfryer? :)

Maar eigenlijk boeit mij dat allemaal niet hoor. Uiteindelijk iedereen doet wat hij wilt. Enigste waar ik soms mij kan aan irriteren zijn ouders die totaal geen moeite doen om iets van deftig eten te geven aan hun kinderen. En ik zeg ABSOLUUT niet dat jij dit doet, is meer iets zie in de UK.

Mijn enige serieuze punt is dat gas voordelen heeft dan inductie niet kan hebben en dat de reden is waarom meeste koks nog gas gebruiken.
Ik ben een anderhalf persoonsgezin, de airfryer wordt als oven gebruikt omdat die veel compacter en sneller is, that's it. 😁

En gas versus inductie is wat mij betreft een persoonlijke voorkeur.
Ik ben behoorlijk onhandig, daarom de keuze voor iets dat alarm geeft als het aan blijft staan zonder pan, geen ijzers waar ik me een halfuur later nog aan kan branden,... Lang leve gas/inductie voor iedereen die het verkiest! 😇

Tuinset van 800 euro nieuwwaarde voor 240 euro 🥳

4 stoelen die de laatste van de serie waren (15 euro korting per stoel gekregen) en een tuintafel van normaal 600 euro die in promo aan 400 euro stond, maar opnieuw laatste stuk en lichte beschadiging (een kap uit van +-2 cm2) dus ik mocht ze meenemen voor 100 euro. 😇

Inductie kan dat toch ook.
15 standen en boost... Snap niet wat er nog handiger is.
Klopt volledig. Door naar een lagere stand te gaan gaat de temperatuur ook direct lager in jouw pot/pan. Beter dan met gewoon elektrisch koken omdat er (minder) restwarmte in de plaat zit. Pan eraf? Dan stopt hij met verwarmen, pot erop? Dan begint hij terug. Ik zou nooit meer anders willen.

Een shitload diepvries nuggets en chix fingers. Arme frituurbaas. Straks denkt ie dat ik mijn kinderen heb weggegeven ter adoptie.

Een shitload diepvries nuggets en chix fingers. Arme frituurbaas. Straks denkt ie dat ik mijn kinderen heb weggegeven ter adoptie.
En, ga je tegen de kinderen zeggen dat het niet die van de frituur zijn, of ga je het geheim houden uit schrik dat ze enkel die van de frituur willen eten? :p

Ik vraag me af of kinderen niet überhaupt vooral naar die nuggets en chix finger-achtige snacks toetrekken omdat dat in een doosje zit.

Presenteer een goedkope frikandel/curryworst in stukjes gehakt in een doosje, en ik denk dat ze alleen nog die als snack willen.

Ik vraag me af of kinderen niet überhaupt vooral naar die nuggets en chix finger-achtige snacks toetrekken omdat dat in een doosje zit.

Presenteer een goedkope frikandel/curryworst in stukjes gehakt in een doosje, en ik denk dat ze alleen nog die als snack willen.
Goch, bij venten is dat toch ook zo, er is veel meer interesse in zaken met een doos

Heb vorig jaar voor het eerst een zijden hoofdkussenovertrek en zijden hoeslaken gekocht en sindsdien slaap ik veel beter! Een paar dagen geleden nog een paar zijden hoeslakens en zijden hoofdkussenovertrekken bijgekocht. En ook een zijden dekbed. Het is een investering maar ik kan het iedereen aanraden. Zijde is bovendien gezond voor haar en huid. Mijn haar glanst meer. Wel opletten dat je niet wast met gewoon wasmiddel maar met wasmiddel speciaal voor zijde. In mijn eerste hoeslaken zitten al gaten omdat ik niet het juiste wasmiddel gebruikte.
Heb je een linkje eventueel?

PDP-2-MOBILE_6ed17e1e-fc5d-4d01-ab35-9616751eb829.jpg

Nieuwe bleutooth oorkes aangezien de vriendin elke keer weg is met mijn andere

Terug
Bovenaan