Wat heb je vandaag gekocht?

Boek ‘Quackery: a brief history of the worst ways to cure everything’ en ‘The laat book on the left - stories of murder and mayhem from history’s most notorious serial killers’

Er zijn zoveel interessante boeken over die onderwerpen! A social history of poison is ook heel interesant, vlot geschreven. You wanna kill ‘em? I have the book! (Altijd welkom, tea and cookie incl)
You had me at Cookie!!!

(wegens lege koekenkast koekjes gekocht vlak voor ik naar het werk ging, ik was HEEL welgekomen, no cookie has survived!)

You had me at Cookie!!!

(wegens lege koekenkast koekjes gekocht vlak voor ik naar het werk ging, ik was HEEL welgekomen, no cookie has survived!)
Er zijn er heel veel bij ons die aan de saladbar zitten. Geen koekje in zicht. Ik lust zeker ook salades maar de ‘salad bar’ van een middelbare school… dat is een tragedie in drie bedrijven.

Een HDMI-over-IP voor in onze nieuwe woning en een C13-dubbel omdat dat weer een stekker bespaard. Ook nog een Displayport naar HDMI-kabel want zo'n extra scherm is allemaal wel handig maar dan moeten niet alle poorten in men graka al bijna vol zitten :(

Is een sodastream een aanrader buiten het ecologische aspect? Ik drink vrijwel enkel bruiswater.
Komt het veel duurder uit dan water van de Aldi bv?

Ohuhu Hangstoel met hanghaken en groot zacht kussen, gevlochten franjes, comfortabel hangtouw, robuuste hangstoel voor binnen en buiten, in de tuin - beige https://www.amazon.de/dp/B082HL6M52/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_Z5Q50FVX3HWREM9D1RV8

Eind deze maand verhuis ik en mijn vader zei dat hij aan de glijbaan in de tuin best wel nog een schommel kan bevestigen... Ineens iets gekozen voor groot én klein 😁
Goede reviews en voor €39 kun je niets misdoen. Heb zelf geen tuin maar ben nu aan het twijfelen of ik deze binnen kan/ga gebruiken.

2002255281.jpeg

Schermpje... 34" 21/9

Terug
Bovenaan