Wat heb je vandaag gekocht?

Ik ga één keer per jaar op uitstap naar de Hessenhof.
Dat zou de kwekerij zijn met het grootste aanbod van vaste planten, en ze zijn bovendien biologisch. Maar ze hebben dus vooral heel mooie hebbedingetjes.

Ola, bijna 2u rijden voor mij. Te begrijpen dat dat maar 1 keer per jaar is. Maar ziet er inderdaad wel de moeite uit! Een tijdje geleden naar Bastin geweest, ziet er ongeveer het zelfde uit, wel niet zo groot.

Ola, bijna 2u rijden voor mij. Te begrijpen dat dat maar 1 keer per jaar is. Maar ziet er inderdaad wel de moeite uit!

Een tijdje geleden naar Bastin geweest, ziet er ongeveer het zelfde uit, wel niet zo groot.
Bastin is idd niet te vergelijken met Hessenhof. Ik ga niet alleen in die richting hoor, dat is me wat ver.
Wat dichter bij en ook echt de moeite (afhankelijk van waar je afkomstig bent) : de kleine oase in Weert.

Bastin is idd niet te vergelijken met Hessenhof. Ik ga niet alleen in die richting hoor, dat is me wat ver.
Wat dichter bij en ook echt de moeite (afhankelijk van waar je afkomstig bent) : de kleine oase in Weert.

Dat ziet er idd ook de moeite uit en voor mij is dat even ver als Bastin. Dus die ik ga onthouden voor als ik nog is wat verder wil gaan.

dude.. pearl of hans anders noem ik nu ook geen kwaliteit :unsure:
ik ga altijd naar pupil in aalst. Altijd wel een risico dat ge een model kiest dat niet aanslaat twee jaar nadien als het bij pearl of hans anders verkocht wordt :p
Nu loop ik met nen megagrote gedriedeeprinte bril op...
Pearl is OK. Ze hebben daar echt véél keuze. Zowel brol-brillen maar ook deftige shit.
Maar natuurlijk, je betaalt daar ook 1000 balletjes voor een deftige bril + montuur met -7 / -8 ..
Goedkoop is altijd duurkoop zeker betreffende brillen.

Hans Anders is wel minder. Daar is de keuze ook véél minder groot.
Ne bril van -7 sterkte kon ik daar enkele jaren geleden NIET eens krijgen.
Kan zijn dat dit een lokaal probleem is, maar hier zei de bediende gewoon: Ja sorry die sterkte is er bij ons niet. :unsure:

Pearl is OK. Ze hebben daar echt véél keuze. Zowel brol-brillen maar ook deftige shit.
Maar natuurlijk, je betaalt daar ook 1000 balletjes voor een deftige bril + montuur met -7 / -8 ..
Goedkoop is altijd duurkoop zeker betreffende brillen.

Hans Anders is wel minder. Daar is de keuze ook véél minder groot.
Ne bril van -7 sterkte kon ik daar enkele jaren geleden NIET eens krijgen.
Kan zijn dat dit een lokaal probleem is, maar hier zei de bediende gewoon: Ja sorry die sterkte is er bij ons niet. :unsure:
Ja ik ging vroeger ook naar de pearl maar die winkel in aalst is toch wel echt helemaal anders qua beleving.
Bij de pearl was het altijd schuifelen en zoeken en zelf een bril kiezen. Dan ogen even testen, min zoveel en volgende week mag erachter komen.
Die uitbaatster van de pupil gaat echt wel op in monturen uitkiezen. Die past met u geeft u tips en is gewoon doodeerlijk als ge nen kop hebt waar die bril echt niet op past. Finaal als ge u er ook niet goed bij voelt pusht ze wel niet. Soms loopt ge met haar eens naar buiten om dat eens in natuurlijk licht te zien. Tis echt soms een brillenmodeshow. :D
Ze slijpt ook altijd de glazen zodat de kromming echt wel goed zit. Die tekent zo een kruisje op de glazen waar uw pupillen zitten. Zitten de wenkbrauwen goed, hoe zit hij op de neus, komt hij tegen de kaken. Die is nogal analytisch en ik vind dat die echt hare stiel kent.
(maar ze kan iedereen ook vanalles wijsmaken wss :lol: )

Ja ik ging vroeger ook naar de pearl maar die winkel in aalst is toch wel echt helemaal anders qua beleving.
Bij de pearl was het altijd schuifelen en zoeken en zelf een bril kiezen. Dan ogen even testen, min zoveel en volgende week mag erachter komen.
Die uitbaatster van de pupil gaat echt wel op in monturen uitkiezen. Die past met u geeft u tips en is gewoon doodeerlijk als ge nen kop hebt waar die bril echt niet op past. Finaal als ge u er ook niet goed bij voelt pusht ze wel niet. Soms loopt ge met haar eens naar buiten om dat eens in natuurlijk licht te zien. Tis echt soms een brillenmodeshow. :D
Ze slijpt ook altijd de glazen zodat de kromming echt wel goed zit. Die tekent zo een kruisje op de glazen waar uw pupillen zitten. Zitten de wenkbrauwen goed, hoe zit hij op de neus, komt hij tegen de kaken. Die is nogal analytisch en ik vind dat die echt hare stiel kent.
(maar ze kan iedereen ook vanalles wijsmaken wss :laugh: )
Mag ook wel voor een miljoenmiljard per brilglas.

(maar ze kan iedereen ook vanalles wijsmaken wss :laugh: )
Altijd top geholpen door Liesbeth he! Exact zoals je zegt.
Bij mij is het dan wel enkel voor een zonnenbril om de zoveel tijd, vroeger nog een pak lenzen daar gekocht.
Maar de hele familie en heel wat vrienden gaan daar.
Ik zou het niet anders willen om een bril te kopen, zij kiest eigenlijk voor u(of kiest toch een hele hoop waarop je dan je eigen mening kan geven) ipv dat je zo naar een rek vol met brillen staat te staren en aan de verkoper zegt van die,die en die vind ik wel mooi, en die zal zeggen dat ze alle drie even goed staan op uw kop.

Plafondlamphouders of hoe dat ook heet. Was die van onze lamp kwijt.

41iYwqy9m5L._AC_SY1000_.jpg

Mja, die staat op Coolblue 20€ duurder. Heb deze ochtend al besteld, dus toch reeds te laat. Degene die ik bestelde staat dan op Amazon ook 20€ goedkoper.
next time :)

Terug
Bovenaan