Wat heb je vandaag gekocht?

Gisteren een nieuwe bril moeten kopen, de oor van de vorige was afgebroken en niet meer te herstellen. (was zo een bril met half montuur)
(Mijn inziens is de oorzaak het geprul met de bril en het mondmasker om aandampende glazen te vermijden)
Ook ineens ogen nog eens laten opmeten om ook aangepaste glazen te hebben, ogen waren een klein beetje achteruit gegaan?
Alles samen 500 euro kwijt.
Ja ik ook 500 euro kwijt voor een nieuwe bril, triestig.

Vorige maand 700 euro betaald voor mijn bril, dik 200 per glas en dat was dan maar de "basisversie" 😭
Heb je al eens gekeken op https://www.brillen24.be/ bijvoorbeeld? Daar betaal je normaal gezien véél minder, ik heb pas nog een bril gekocht voor 40€, vroeger bij Pearle en dergelijke betaalde ik al meer dan het dubbel enkel en alleen voor het glas.

Heb je al eens gekeken op https://www.brillen24.be/ bijvoorbeeld? Daar betaal je normaal gezien véél minder, ik heb pas nog een bril gekocht voor 40€, vroeger bij Pearle en dergelijke betaalde ik al meer dan het dubbel enkel en alleen voor het glas.
Ik koop 1 bril bij de opticien als mijn glazen veranderen en daar dan mijn reservebril en zonnebril 😉

Ik heb wel een - 7 dus er kruipt veel geld in een goeie verdunning 🤷🏼‍♀️

2 nieuwe casefans voor mijn oude pc die intussen reeds 6j oud is, ze beginnen te ratelen mijn gedacht

Hoe krijgt ge een fietsbel zelfs kapot?
nen angry coureur? ik kan niets anders bedenken.
Ik koop 1 bril bij de opticien als mijn glazen veranderen en daar dan mijn reservebril en zonnebril 😉

Ik heb wel een - 7 dus er kruipt veel geld in een goeie verdunning 🤷🏼‍♀️
i know the feeling. Nen bril bij mij is toch ook rap 600-700 euro. (-5 hier)

Ik ben ooit eens geweest bij een andere opticien op aanraden waar het iets goedkoper was. De glazen zijn na een jaar een half zo bekrast dat ik ze diende te vervangen. Nu ga ik weer bij mijn klassieke opticien waar het wel iets duurder is maar de glazen blijven gewoon goed. Finaal is de duurdere wel goedkoper.

Veiligheidsbril op sterkte. Ontspiegelde, verdunde, krasbestendige glazen en titaniumframe. +- 250€ all in. Wel niet veel keuze in modellen en ook wel van die zij-flappen maar die krijgt ge er wel af geprutst.

Ik draag mijn bril ook wel bijna alleen thuis of opt werk....

Zelfs bij die online brillenmakers zijt ge nog geen 100€ kwijt :thumb:
Ik was 200 kwijt daar voor mijn reservebril en zonnebril samen, maar laat ons zeggen dat je de kwaliteit ziet en voelt. Absoluut niets mis mee, maar de kunstof monturen zitten net ietsje sneller vol krassen, de glazen (3x verdund ook 🤷🏼‍♀️) zijn zichtbaar dikker,... Als je geen geld wil of kan spenderen aan een bril is het absoluut een aanrader!

ja maar dan loopt ge met bokaalglazen rond. Dat verdunnen kost echt geld.
Bij brillen24 valt dat echt goed mee, ik kan ze wel aanraden maar je glazen zijn wél wat dikker en na 1j mijn reservebril doordragen ter afwisseling van mijn vaste ziet die er eerder al uit alsof ik 'm al 3j draag. Maar ik vind wél dat je daar waar voor je geld krijgt!

ja maar dan loopt ge met bokaalglazen rond. Dat verdunnen kost echt geld.
Heb juist geconfigureerd op polette... 75€ incl montuur.

De kwaliteit is evengoed als ne bril uit de pearle of hans anders.
Ik ga nu aan mijn 3e online bril beginnen, vind het zot dat er mensen nog zoveel geld betalen.

Ik ga nu aan mijn 3e online bril beginnen, vind het zot dat er mensen nog zoveel geld betalen.
dude.. pearl of hans anders noem ik nu ook geen kwaliteit :unsure:
ik ga altijd naar pupil in aalst. Altijd wel een risico dat ge een model kiest dat niet aanslaat twee jaar nadien als het bij pearl of hans anders verkocht wordt :p
Nu loop ik met nen megagrote gedriedeeprinte bril op...

Ik heb net ook eens samengesteld, montuur van 39.90 euro met mijn sterkte, witte glazen, 3x verdund= 129.90.
Wat zeker een mooie prijs is, maar er is wel degelijk een verschil. Ik draag al jaren pearle brillen van 400 euro en de monturen zijn mooier van pearle, zien er minder goedkoop uit. Nu dus eentje van de opticien met oa titanium, 4x verdunde glazen,... Je betaalt wel degelijk voor meer kwaliteit. Maar dat wil niet zeggen dat brillen24 etc alleen maar brol zijn 😉

Ik heb net ook eens samengesteld, montuur van 39.90 euro met mijn sterkte, witte glazen, 3x verdund= 129.90.
Wat zeker een mooie prijs is, maar er is wel degelijk een verschil. Ik draag al jaren pearle brillen van 400 euro en de monturen zijn mooier van pearle, zien er minder goedkoop uit. Nu dus eentje van de opticien met oa titanium, 4x verdunde glazen,... Je betaalt wel degelijk voor meer kwaliteit. Maar dat wil niet zeggen dat brillen24 etc alleen maar brol zijn 😉
hout vasthouden maar die bril dat ik nu heb is hoogstwss de beste die ik ooit gedragen heb.
Montuur weegt 4 gram en gecombineerd met kunststof glazen is deze echt een lichtgewicht. Ik heb ook de slechte gewoonte van met mijn bril in slaap te vallen. (meer wel dan niet) en dat blijft wel zijn vorm behouden.
https://weareannu.com/

Terug
Bovenaan