Wat heb je vandaag gekocht?

Daarnet een nieuwe zetel uitgekozen voor in de nieuwe woning, alleen nog niet besteld, morgen gaat mijn hulplijn mee de stof en kleur kiezen uit de meer dan 100 stofstalen 😂.
(de kleur die ik wil, hebben ze niet in de stof die ik wil. Awoert!)

Bijna een kilo aan losse thee, ongeveer 10 verschillende soorten/smaken. Was het beu om het laatste half jaar steeds diezelfde theezakjes te dringen :)

Beetje vanalles, the usual. Pepermunt, citroen, earl grey, jasmin grey, sencha, venkel
Jasmijn thee :drool:

Enkele jaren gelden ook eens voor 80€ losse thee gekocht bij de Teamakers of London, ben er nog maar net door.

Deltahub Carpio. Niet dat ik last heb maar ‘t is wel comfortabel :unsure:

bRPuOeF.jpg

Een smartphone houder voor op mijn hometrainer. Met dees weer kunt ge amper buitenkomen, en met wat afleiding op de smartphone gaat die cardio toch een pak beter op de hometrainer :)

Next up: dat spel van hierboven, heb dat een paar weken geleden ook eens gebookmarked. Moet ik mij ook eens aanschaffen

Hitler’s Furies over de vrouwen van het Oostfront en een pre-order van wat een knap boek over de geschiedenis van de Tempeliers moet zijn voor de echtgenoot.

Gisteren een nieuwe bril moeten kopen, de oor van de vorige was afgebroken en niet meer te herstellen. (was zo een bril met half montuur)
(Mijn inziens is de oorzaak het geprul met de bril en het mondmasker om aandampende glazen te vermijden)
Ook ineens ogen nog eens laten opmeten om ook aangepaste glazen te hebben, ogen waren een klein beetje achteruit gegaan?
Alles samen 500 euro kwijt.

Een Spurcycle bell.
Fietsbel op mijn racefiets was weer naar de filistijnen, en ik koop gewoon geen rommel meer. Kost dus wat meer, maar is erg luid en ziet er ook nog eens goed uit.

bell-slider1_s.jpg

Terug
Bovenaan