Wat heb je vandaag gekocht?

Geeft dat dan een even goed effect als ze meer naast u dan achter u staan?
Zeker wel. Ik heb het getest voor ik de staanders kocht. 1 zijde van een One staat zelfs tegen een gordijn en hier hoor ik geen verschil.
Je kan er ook veel mee instellen via de app. Niet twijfelen. ;)

Goed dak da hier allemaal lees. Die Sonos soundbar zou ik ook graag eens oppikken. Juist nog vrouwken overtuigen :p

Is de subwoofer een must naast de Arc?
Ik heb nog een playbar met de sub en maakt wereld van verschil.
Zou het de moeite zijn om 2 ones aan beide zijden van de tv, dus voor ons, bij die playbar en sub te zetten of gaan we daar geen verschil bij horen?

Is de subwoofer een must naast de Arc?
Een must moet ieder voor zich uitmaken.
De Arc is al heel wat, hoor je het verschil met toevoeging van een sub => uiteraard.
Er is veel meer volume (niet in termen van luid maar een voller geluid), meer beleving, ...
Afhankelijk wat voor ruimte zou ik zoals nu ervaren eerst een sub toevoegen en dan pas ones.
Ik vind de meerwaarde van sub dus groter dan van surround.
Al is het totaalpakket altijd het beste.

kzal al beginnen met de Arc alleen, tis al zot duur genoeg.
Anders 1500 euro voor de set.

Kan later nog altijd es de sub toevoegen

Ik heb de Arc alleen en moet zeggen dat dit voor mij de perfecte balans is. Mijn ouders hebben de Sub erbij en ik vind de bass echt met momenten overdreven aanwezig. Zeker icm kinderen die 's avonds al slapen is het voor mij echt overkill.

Heb in de leefruimte naast de Arc ook nog 2 Sonos One's en een Sonos Five en alles tesamen klinkt echt fantastisch. :giggle:

Vandaag de OST besteld van Persona 5 Royal. Daarnet is ook de best selection op vinyl toegekomen van Persona 5 (heruitgave). De aftermarket waarde voor de repress was toch al snel 300€ en dat had ik er net niet voor over dus wel geluk gehad van de reissue :D

Ik heb de Arc alleen en moet zeggen dat dit voor mij de perfecte balans is. Mijn ouders hebben de Sub erbij en ik vind de bass echt met momenten overdreven aanwezig. Zeker icm kinderen die 's avonds al slapen is het voor mij echt overkill.

Heb in de leefruimte naast de Arc ook nog 2 Sonos One's en een Sonos Five en alles tesamen klinkt echt fantastisch. :giggle:
Kinderen die boven slapen is ook de reden dat ik geen sub heb (/mag hebben :unsure:)

Playbase is momenteel genoeg. Heb nog een move maar die staat aan de eettafel dus heeft geen zin voor tv. En de one staat op de bureau in de keuken. Maar voor muziek gaan ze wel vaak allen tegelijk aan

Eergisteren: vrij impulsief combiticket gekocht voor Alcatraz. Sorry @Mien, drie dagen plezier met Black. Nog mentale voorbereidingstijd tot augustus, zou ik zeggen. :unsure:

6 tuinstoelen via Ibood. Eerste keer dat ik daar iets koop, maar de mensen die ik ken waren toch heel tevreden van Ibood.
Altijd wel wat afwachten als je stoelen koopt zonder er eerst in te kunnen zitten, maar soit, we zien wel :p Waren al even op zoek naar vervangstoelen die vlot op te bergen waren, dus van die aluminium klapstoelen waren ideaal.
Met wat chance nog dit weekend geleverd :)

Terug
Bovenaan