Wat heb je vandaag gekocht?

een 27" inch PC monitor.
2de hands voor amper 30 euro. Echt zalig.

Tot voor kort had ik een 22 inch nog, recentelijk dan een 24 inch gekocht (ook 2ehands),
maar heb die nu meegepakt naar mijn werk, en gebruik die nu daar.

Maar die 27 inch is nu toch wel op het randje, moet niet meer groter zijn.
Tot je het gewoon bent. Ik heb hier twee schermen naast elkaar staan, een 22 en een 27. Als hoofdmonitor zou ik toch niet meer onder die 27 willen, terwijl ik die 22 vroeger ook al veel vond.

Je bent dat inderdaad heel snel gewoon. Hier ondertussen een goeie 2 jaar met een 32". In het begin was dat ook 'wauw groot' maar zou nu ook niet meer terug willen naar 27".

Ik vind 27 , nu in het begin toch, al vrij zwaar om alles te volgen hoor, constant hoofd bewegen omdat ik anders mijn ogen teveel pijnig als ik mijn hoofd niet beweeg, en bv met mijn ogen naar linksbeneden naar rechtsboven het scherm volg en dergelijke....

ik heb het scherm nu gewoon een stuk meer naar achter gezet zodat ik er toch zeker op een halve meter van zit. lijkt me ook beter voor de ogen.

Is al van 2022 geleden dat ik nog eens havaianas espadrilles had gekocht, en normaal gezien koop ik elk jaar een paar...

Die ik nu heb zijn randje presentabel, maar note to self, koop ze in de winter, niet wanneer iedereen ze wil kopen. Enkel nog op amazon de een laatste paar in mijn maat kunnen kopen...

een 27" inch PC monitor.
2de hands voor amper 30 euro. Echt zalig.

Tot voor kort had ik een 22 inch nog, recentelijk dan een 24 inch gekocht (ook 2ehands),
maar heb die nu meegepakt naar mijn werk, en gebruik die nu daar.

Maar die 27 inch is nu toch wel op het randje, moet niet meer groter zijn.

Ik zit nog altijd op 19":oops:
Soms ook wel zin in iets groters maar uit principe koop ik nooit iets nieuws van iets als datgene wat ik al heb nog werkt en mijn Samsung 971p houdt het goed vol...

Ik zit nog altijd op 19":oops:
Soms ook wel zin in iets groters maar uit principe koop ik nooit iets nieuws van iets als datgene wat ik al heb nog werkt en mijn Samsung 971p houdt het goed vol...
Ok maar als je op 2ehands voor amper 30 euro een ongelofelijke upgrade kunt strikken....
Je kan uw 19 inch altijd wel aan een familielid of vriend geven die nog van kleiner model komt.

Dan heb je 2 mensen blij gemaakt. De verkoper , het familielid... en jezelf! Eigenlijk 3.

En hoeveel uur spendeer je niet aan een pc?

All this for 30 euro. Eigenlijk een no brainer. Kijk es op 2e hands. Massaal aanbod van 24 inchers en meer.

Ok maar als je op 2ehands voor amper 30 euro een ongelofelijke upgrade kunt strikken....
Je kan uw 19 inch altijd wel aan een familielid of vriend geven die nog van kleiner model komt.

Klopt, maar om te beginnen heb ik al geen vrienden, familieleden of kennissen die nog een PC hebben (allemaal laptops).

En dan nog; zoals ik al zei: het is voor mij ook een principe. Ik wil best geld aan iets spenderen (deze monitor kostte me destijds ook €400) maar wil er dan ook lang mee kunnen meegaan. En zolang hij doet waarvoor hij betaald werd...waarom dan wegdoen?
Voor mij zou het zo'n beetje voelen alsof je je oude butler die zijn werk nog steeds perfect doet zou dumpen voor een jonger exemplaar.

Zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik ben opgevoed door ouders die de oorlog nog hebben meegemaakt en me hebben geleerd spaarzaam te zijn. En gelukkig ben ik vrij ongevoelig voor FOMO.:)

ik ben ook tegen verspilling, dus zou zeker geen nieuw scherm kopen.
maar is gewoon doorgeefsysteem zo.
(heb zelfs nog 20 euro "dinkgeld" gekregen van mijn familielid voor dat oude scherm, dus eigenlijk heb ik maar 10 euro betaald voor deze upgrade :rofl: )

en ja, groter scherm lijkt me ook beter te zijn voor uw ogen dus dat op zich lijkt me ook al iets kostbaars.

but each to it's own uiteraard :)

Ik vind het ook zalig die mooie windows 11 wallpapers die dagelijks veranderen. gewoon al de pc opstarten en telkens nieuwe wallpaper op zo'n groot scherm zien, is al voor mij een instant happyness momentje :love:

ik ben ook tegen verspilling, dus zou zeker geen nieuw scherm kopen.
maar is gewoon doorgeefsysteem zo.
(heb zelfs nog 20 euro "dinkgeld" gekregen van mijn familielid voor dat oude scherm, dus eigenlijk heb ik maar 10 euro betaald voor deze upgrade :rofl: )

en ja, groter scherm lijkt me ook beter te zijn voor uw ogen dus dat op zich lijkt me ook al iets kostbaars.

but each to it's own uiteraard :)

Ik vind het ook zalig die mooie windows 11 wallpapers die dagelijks veranderen. gewoon al de pc opstarten en telkens nieuwe wallpaper op zo'n groot scherm zien, is al voor mij een instant happyness momentje :love:

Had jij niet eens gezegd dat het opt werk minder ging en ging uitkijken voor iets anders? Of is het allemaal overgewaaid en blijf je nog?

Via BG-referral op Bol.com: 40 Gillette Sensor Excel scheermesjes.
In supermarkt en Kruidvat vind ik ze niet meer, maar no way dat ik 'upgrade' naar Mach3 of Fusion5 en 3 tot 4 keer meer moet betalen per mesje...

Via BG-referral op Bol.com: 40 Gillette Sensor Excel scheermesjes.
In supermarkt en Kruidvat vind ik ze niet meer, maar no way dat ik 'upgrade' naar Mach3 of Fusion5 en 3 tot 4 keer meer moet betalen per mesje...
Anders overschakelen naar een double edge mesje. Goedkoop en veel fijner om mee te scheren. Zeker als je met een kwast en allerlei zeepjes (niet uit spuitbus) werkt. Gaat een hele nieuwe wereld voor je open als je er mee begint.

Op amazon, espadrilles van havaianas, verleden keer nen 42 besteld via Amazon de, ne 44 (of ne verevie) toegestuurd gekregen, take 2, ik ben benieuwd, is nu wel via Amazon be

Overigens nergens meer deftige voorraad, zouden ze die niet meer maken of verkopen in Europa?

Denk dat ze die gewoon niet meer maken. Is ondertussen al weer 15 jaar geleden ofzo dat het hype was.

Denk dat ze die gewoon niet meer maken. Is ondertussen al weer 15 jaar geleden ofzo dat het hype was.
Is mss niet de hype van het moment, maar ne propere short met een hemdeke en propere espadrilles, is redelijk klassiek wel, maar ook nice, zeker op het strand enzo

Zou erg zijn moest dat discontinued zijn

Een Makita DSP600 draadloze invalzaag voor 310 euro.
Moest ik al lang hebben en met deze prijs uiteindelijk de trekker overgehaald.

Omgerekend 336€ in Japan, could not resist 👀
TlYf46m.jpeg

Een gadget voor onder de baan voor wat extra real estate.

visionmate-trio-portable-monitor-voor-en-achterkant.png

Heb je het al kunnen uittesten of enkel besteld? Ik zie het tegenwoordig ook regelmatig passeren maar heb er altijd mijn twijfels over.
Laat je weten hoe de beeldkwaliteit enzo is na gebruik te hebben? Moeten die dingen trouwens een aparte voeding en HDMI hebben of alles via USBc (als de laptop dat kan behappen)?

Heb je het al kunnen uittesten of enkel besteld? Ik zie het tegenwoordig ook regelmatig passeren maar heb er altijd mijn twijfels over.
Laat je weten hoe de beeldkwaliteit enzo is na gebruik te hebben? Moeten die dingen trouwens een aparte voeding en HDMI hebben of alles via USBc (als de laptop dat kan behappen)?

Enkel besteld, zal je volgende week wat meer info kunnen geven.
Volgens de fiche: 1 usb C kabel voor alles. Mijn Zbook kan momenteel ook 2 losse schermen via usb C poweren, dus vermoed dat het wel gaat werken.

Terug
Bovenaan