Wat heb je vandaag gekocht?

Zonet Mulberry Islington Bucket handtas voor de vrouw als Kerstcadeau.
Ze zit al lang te zagen dat ze geen deftige bruine chacoche heeft.

Haha :D
Ik heb haar wel al kunnen duidelijk maken dat ik geen gedrochten van LV, MK en Gucchi binnenhaal. Mulberry is dan een mooi middelpunt. Deftige materialen en goed gemaakt voor een relatief "redelijke" prijs.
Pas op, echt goede chacochen kosten wel wat, dat volg ik. Net zoals goede geklede schoenen iets mogen kosten. Mijn bruine geklede schoenen gaan al 14 jaar mee (enkel zool een paar keer nieuw geplaatst (Goodyear welt).

Heb vandaag een doos pralines gekocht van Pergale, blijkbaar een Litouws chocolademerk. Godverdomme dat is dus echt vergif. Alsof je kauwt op een wc-blokje :sick:

Ideaal dus om een challenge van te maken. Eet een doos Pergales zonder te kokhalzen :eek2:

Een airfryer. :cry:
Ik heb mijn vrouw voorlopig nog kunnen weerhouden van zo'n ding. We bakken al in de oven. Als we eens iets willen frituren doen we dat in een echte friteuse.

Hier van de solden gebruik gemaakt om het volgende zowel privé als op de vennootschap te kopen:

Vennootschap
  • Dali Oberon 3 + Denon Home Amp, uiteraard zodat ik al mijn meetings met goede audio kan volgen:unsure:
  • Optische kabel voor aansluiting
  • Philips Hue GU10 gekleurde lampen om de bureau in de juiste sfeer te krijgen om zowel geconcentreerd te kunnen werken als te ontspannen naarmate de dag vorderd.
Privé
  • Kookgerei:
    • Pennelekker
    • Drie verschillende grotes van gardes
  • Twee barstoelen voor aan het keukeneiland
  • Nieuwe jas (TNF 3-in-1) en snowboardbroek (Patagonia Storm Shift Reg Broek).

Nieuwe PC besteld bij Megekko, voorlopig nog zonder GPU, zondag ga ik erachter, ben benieuwd naar het voorlopige resultaat. Nu nog kunnen wachten op de release van de 50 reeks GPU s...

Van 140€ voor 39€.

q1q5ZEb.jpeg

Een tadaam besteld, den tijd dat de werken in de straat af geraken, vandaag was het weeral van dat, altijd leuk, internet dat wegvalt...

Terug
Bovenaan