Wat heb je vandaag gekocht?

Refurb gedaan van een oude Xbox Elite 1 controller waar de rubberen coating van vergaan was. Nieuwe shell van aliexpress en hoppa, brand new :)

cxIoRbW.jpeg

L0YNmPw.jpeg

zFZcHfv.jpeg

Was een periode van milde manie met focus op schoenen, deze voor school straks. Sowieso lukt dat niet meer zonder een behoorlijke zool (Reebok double platform zijn daarin heel goed) en deze passen bij mijn jurken.
IMG_2428.jpeg

Een oakley gekocht, ik dacht dat het deze was, in de winkel besteld, en het was geen model dat ze in de winkel hadden (ik bedoel eigenlijk de glazen, de frame hadden ze wel) , dus beetje benieuwd of die glazen goed gaan zijn

Als ik de oakley website erop nakijk moeten het deze zijn geweest :

Al lees ik wel iets dat ik niet wist, oakley is overgenomen geweest, en als ze niet in de USA zijn gemaakt/geassembleerd is de kwaliteit vele minder... Dus ben ook benieuwd of het dat logo zal dragen.

Voor Singles Day heeft MAC Cosmetics een selectie van producten aan 11€/stuk op hun site.
Net 4 lipliners en 3 blushes gescoord. Helaas waren mijn twee favoriete blushes al uitverkocht, heb die nu maar gekocht op Zalando aan 22% korting om zo de collectie eens te vernieuwen. Haha, want die konden toch niet ontbreken hé 🤪

Terug
Bovenaan