Wat heb je vandaag gekocht?

Een nieuwe duo handset, mét een handige optie dat enkel de personen van in de opgeslagen nummers (telefoonboek) doorkomen. Tegenwoordig is toch alles via gsm te doen, maar call me old fashioned, maar geef mij maar een goede classic telefoon om te bellen. En zit zelf met prepaid gsm, en gezien we toch die free phone of hoe noemt het hebben van Telenet voor een vaste telefoon komt dat beter uit.

Bye bye stalkers die tot 10 keer per dag de telefoon laten rinkelen en als ge oppakt gewoon afleggen.

Peace of mind heeft ook zijn prijs...

Goedkoopste bij de fnac en nog eens een beetje eraf door ledenprijs (5%), I'm a happy man...

Mijn 20s outfit ✅

20230817_213237.jpg

Mét karookes :love:

Voor nen trouw eh...

Qua geluidskwaliteit absoluut goed!
Maar ik ben precies de enige die die dingen dus absoluut niet verdraagt. Die doen bij mij effectief pijn als ik ze draag. En ik heb dan nog een klein koppeke dus het is niet dat ze knellen of zo. 😔
Het is de bedoeling dat je ze niet in je oren stopt he. :unsure:

Qua geluidskwaliteit absoluut goed!
Maar ik ben precies de enige die die dingen dus absoluut niet verdraagt. Die doen bij mij effectief pijn als ik ze draag. En ik heb dan nog een klein koppeke dus het is niet dat ze knellen of zo. 😔
Ah ja nog nooit eerder gehoord inderdaad.
Kwaliteit vind ik goed en vooral de extra veiligheid om je omgeving te horen. En een lange batterijduur!

Nieuw wasmachine. De oude maakte door defecte trommellagers een immens lawaai bij het opspinnen en ging regelmatig van zijn plek af :)
Ik ga ook eens kijken voor een nieuw. Maakt echt een oorverdovend lawaai, het is een Bauknecht maar ondertussen wel al +-10 jaar oud, en voorzover ik lees op het internet gaat een wasmachine gemiddeld 10 jaar mee.
Dus dat zullen versleten rollagers zijn, maar aangezien ik zelf geen technicus ben ga ik dat ook niet proberen te vervangen. Dan denk ik dat het beter is om een nieuw te kopen direct dan nog iemand te laten komen om het te laten fixen.

Ik ga ook eens kijken voor een nieuw. Maakt echt een oorverdovend lawaai, het is een Bauknecht maar ondertussen wel al +-10 jaar oud, en voorzover ik lees op het internet gaat een wasmachine gemiddeld 10 jaar mee.
Dus dat zullen versleten rollagers zijn, maar aangezien ik zelf geen technicus ben ga ik dat ook niet proberen te vervangen. Dan denk ik dat het beter is om een nieuw te kopen direct dan nog iemand te laten komen om het te laten fixen.

Ik ben nog steeds content van diegene die ik linkte... kan die vrij vol stoppen en die blijft stil en blijft ook op zijn plek. Vooral kijken dat een nieuw model een balans sensor heeft. Dit betekent dat die niet full speed gaat tot dat de trommel in evenwicht is..

Eerste keer een bak Westvleteren Blond en 8 via hun webshop. Over een week gaan afhalen. 😎

Was het lastig om binnen te geraken?

Wij zitten binnen een paar maand op weekend daar in de buurt, kzou willen proberen om een paar bakken te bestellen die ik dan kan afhalen als we daar zitten

Was het lastig om binnen te geraken?

Wij zitten binnen een paar maand op weekend daar in de buurt, kzou willen proberen om een paar bakken te bestellen die ik dan kan afhalen als we daar zitten
Helemaal niet. Mijn account had ik op voorhand wel al aangemaakt. Dus net voor 17u ingelogd en om 17u stipt ging de webshop open. Dan net geen 10 minuten op een wachtpagina tot het vernieuwde en ik kon kiezen. Easy peasy.

Ik had wel nog nooit via de webshop besteld dus ik geloof dat je dan vooraan in de wachtrij komt.

Helemaal niet. Mijn account had ik op voorhand wel al aangemaakt. Dus net voor 17u ingelogd en om 17u stipt ging de webshop open. Dan net geen 10 minuten op een wachtpagina tot het vernieuwde en ik kon kiezen. Easy peasy.

Ik had wel nog nooit via de webshop besteld dus ik geloof dat je dan vooraan in de wachtrij komt.
Ik ben al een maand aan het proberen vanwege vakantie en dus tijd om er om te gaan. Voorbije weken nooit ingeraakt. Deze week ben ik binnengeraakt. Ik vermoed omdat er ook minder interesse was want geen 12 die verkocht werd en minder mensen die ook in verlof zijn en tijd hebben om er om te gaan. Uiteindelijk toch even getwijfeld maar niet gekocht, had liever een bak 12 en een bak blond kunnen kopen. Die 8 vind ik niet slecht, maar nu ook weer niet zo super om er een bak van in huis te halen.

Terug
Bovenaan