Waar woon jij?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven:

Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de buurt waarvan je woont.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zo vreemd lijkt me. Is klote om ergens te geraken. Tenzij je lokale ondernemer bent is dat imo te mijden.

Opgegroeid in Duffel, woon nu in Tienen😎

Ben je al gewend geraakt aan de geur van de fabriek? Valt mij steeds opnieuw op als ik naar mijn schoonouders rij.

Wij wonen in de groenste gemeente van Vlaanderen en zijn daar best tevreden.

Ben je al gewend geraakt aan de geur van de fabriek? Valt mij steeds opnieuw op als ik naar mijn schoonouders rij. Wij wonen in de groenste gemeente van Vlaanderen en zijn daar best tevreden.

Daar heb ik echt geen last van. Die geur is echt niet merkbaar in heel Tienen.

Ben je al gewend geraakt aan de geur van de fabriek? Valt mij steeds opnieuw op als ik naar mijn schoonouders rij.

Dat zeggen ze van mijn gemeente ook. Limburg dan?

Ik heb lang in Hoegaarden gewoond en zelfs daar kon je het ruiken soms. :)

Maar echt storend is dat niet. Men moeder woont nu in Tienen en uiteindelijk weinig last van.

Bitches don't know 'bout Rendac in/rond Denderleeuw en den Amylum in Aalst :unsure:

Enkele jaren geleden stond er in het Nieuwsblad een kaart waar de geurhinder van bedrijven het grootste was.

Usual suspects in Aalst, Denderleeuw, Tienen, Leuven, ...

Dat is zo'n term die elke gemeente lijkt te gebruiken.
Net zoals zowel Herentals als Westerlo de "parel der Kempen" zijn.
Alleen dat dat voor Genk wel echt is. Meer dan 40pct van het totale oppervlak is groen. Met dank aan bv Bokrijk, Kattenvennen,...

Welke fabriek bedoel je? Citribel?

Gesproken als een echte Tienenaar :laugh:.
Die geur is op veel plaatsen toch echt niet te ontkennen imo.
Ik woon op 2 km van dat fabriek, wij ruiken dat nooit hier. Dominante windrichting is de andere kant uit.
Ik heb lang in Hoegaarden gewoond en zelfs daar kon je het ruiken soms. :)

Maar echt storend is dat niet. Men moeder woont nu in Tienen en uiteindelijk weinig last van.
In het Zuiden van de stadskern en in Grimde ruik je dat wel, en is het storend.

Terug
Bovenaan