Waar woon jij?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven:

Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de buurt waarvan je woont.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu nog een manier om geslacht aan te duiden, for science natuurlijk he :unsure:
Het is veilig om aan te nemen dat je zowat 90% van de (actieve) vrouwen al “kent”. Daarnaast is het veilig om aan te nemen dat je voor de overige 10% kan afleiden uit de nickname wie jij als vrouw zou identificeren.

De rest zijn dan mannen, x’n of inactieve vrouwen. :unsure:

Fijn dat er zo snel een oplossing gevonden is. :clap:
Ik mis wel de optie om (opbouwende) commentaar toe te voegen maar ik zal dan wel in pm zeggen hoe graag ik coldplayke, arevee en straight6 zie 😍

Het is veilig om aan te nemen dat je zowat 90% van de (actieve) vrouwen al “kent”. Daarnaast is het veilig om aan te nemen dat je voor de overige 10% kan afleiden uit de nickname wie jij als vrouw zou identificeren.

De rest zijn dan mannen, x’n of inactieve vrouwen. :unsure:
Ah, eindelijk iemand die mijn gender erkent! De inactieve vrouw. Thank you, ally!

Ik kan met precies niet toevoegen, wel een market plaatsen maar niet meer opslaan.
Woon in de driehoek met ugar en knight-rider

Terug
Bovenaan