Waar woon jij?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven:

Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de buurt waarvan je woont.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdje geleden in Watou gaan eten en langs de secundaire wegen gereden (o.a. ook langs Stavele gepasseerd), ik vermoedde al dat ik ergens in het @Remake gebied zat :unsure:

Afgelegen/landelijk wonen krijgt daar een andere dimensie, wel een schone streek, de banen waar we passeerden hadden ook allemaal proper asfalt.
Om in het hol van Pluto te zitten hadden ze daar op 2 stukken rond Diksmuide wel een lange trajectcontrole :p

Tijdje geleden in Watou gaan eten en langs de secundaire wegen gereden (o.a. ook langs Stavele gepasseerd), ik vermoedde al dat ik ergens in het @Remake gebied zat :unsure:

Afgelegen/landelijk wonen krijgt daar een andere dimensie, wel een schone streek, de banen waar we passeerden hadden ook allemaal proper asfalt.
Om in het hol van Pluto te zitten hadden ze daar op 2 stukken rond Diksmuide wel een lange trajectcontrole :p
Zo afgelegen wonen wij niet hoor. Onlangs nog bij de buren gaan eten en dat was max 5 minuten met de auto. :unsure:

Dankzij het snelle werk van @Cyberkef staat er een nieuwe map klaar op https://www.beyondgaming.be/members_geolocations. De vorige aanbeveling blijft: plaats de pin ruwweg in je omgeving, indien je jezelf wenst toe te voegen, maar vermijd je eigen woning. Het is en blijft een publiek internet.

Ik heb ook alle posts met verwijzing naar de vorige kaart en het hele gedoe er rond verwijderd, zodat de thread wat compacter wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan