Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het boek is ook als volwassene zalig om te (her)lezen.Watership Down als 5 jarige or GTFO!!!!

Waar is de tijd dat er 's ochtends enkel in de schoolvakanties een uur of twee tv was; Beestenbos is Boos, De Snorkels, Bassie en Adriaan, Foefur, Dommel, Postbus X,...Beestenbos is boos.

Handgetekende animatie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 99,9% van alles wat computergeanimeerd is. Handgetekende animatie heeft tenminste een ziel. Probeer nu eens bv een Hey Arnold! of Rugrats voor te stellen als computergeanimeerd.
Ze draaien dat nu nog maar meer geanimeerd en niet getekend. Het trekt er toch niet op.

Rugrats bestaat al.Handgetekende animatie heeft tenminste een ziel. Probeer nu eens bv een Hey Arnold! of Rugrats voor te stellen als computergeanimeerd.![]()
Duidelijk nooit Bambi gezien.

Kürt Rogiers ben jij dat?Sponsen shorts in de zomer als kleine snotter;
Heb daar toevallig onlangs een stukje van gezien, toen ze met de cassette en de walkman bezig waren. Wanneer die koptelefoon met schuimpjes in beeld kwam, we wisten niet beter maar amai dat we daar tevreden mee warenKürt Rogiers ben jij dat?
Ik geniet momenteel van De Jaren 80 voor Tieners door Steven Van Herreweghe op tv.
Sommige dingen zijn van voor mijn tijd maar heel leuk om nog eens zoveel vergeten gebruiken/voorwerpen uit je vroege jeugd te zien passeren en hoe de wereld toen nog compleet anders was.
Tevens confronterend wat een immense generatiekloof er is met een leeftijdsverschil van 15-20 jaar.
Noise-cancelling, wasda voor 'n beest? En dat ene kind dat de cassette niet kon stoppen, het pictogram voor stop is toch niet veranderd? Of kennen die dat dan echt niet :/Ik heb ook het gevoel dat de stop knop steeds minder te zien is.Heb de aflevering niet gezien, maar is het op apparaten (mp3 op gsm, video players op pc) nu niet vooral play/pauze en geen stop meer? In mijn hoofd was de stop een vierkant vroeger, maar dat kan ik me niet recent herinneren ergens. Als het de pauze knop was (de twee streepjes), die zie je wel nog overal.
Knop staat toch nog op onze digicorder bakske. We hebben wel nog zo een grijs bakske want onze digicorder is nog een van 2-3 modellen terug. Die wil maar niet kapot gaan. Maar in feite gebruiken we die stop knop nooit want we gebruiken de back toets om uit een opname te gaan.Ik heb ook het gevoel dat de stop knop steeds minder te zien is.
De afleveringen (voor zover ze al zijn uitgezonden) staan ook op VRTnu
Dat was inderdaad een vierkante knop. We hadden vroeger zoietsHeb de aflevering niet gezien, maar is het op apparaten (mp3 op gsm, video players op pc) nu niet vooral play/pauze en geen stop meer? In mijn hoofd was de stop een vierkant vroeger, maar dat kan ik me niet recent herinneren ergens. Als het de pauze knop was (de twee streepjes), die zie je wel nog overal.
Kürt Rogiers ben jij dat?
Ik geniet momenteel van De Jaren 80 voor Tieners door Steven Van Herreweghe op tv.
Sommige dingen zijn van voor mijn tijd maar heel leuk om nog eens zoveel vergeten gebruiken/voorwerpen uit je vroege jeugd te zien passeren en hoe de wereld toen nog compleet anders was.
Tevens confronterend wat een immense generatiekloof er is met een leeftijdsverschil van 15-20 jaar.
)