Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua afhankelijk worden van moest dit niet onderdoen voor harddrugs.
Zoals dezeOnlangs nog eens een oude techno-plaat gehoord met die typische sound van de jaren '00. Deed me nostalgisch terugdenken aan donkere techno-feesten met een lelijke DJ (itt de poppemiekes die ze 2 CDJ-1000's in hun handen duwen vandaag), een sobere lichtshow, louter vinyl, geen smartphones en iedereen die louter voor de muziek komt. Muziek die veel ontoegankelijker was, dus alleen die-hards gingen er heen.
Het contrast met Tomorrowland en zijn EDM met telkens opnieuw een "hoogtepunt" die je van kilometers ver ziet aankomen kan niet groter zijn. Helemaal onnozel word ik als mensen dit "techno" durven noemen.
Ik moet nog verschillende Minidiscs (dat is al nostalgie op zich) hebben liggen vol met livesets die ik had opgenomen via Studio Brussel toen die aan het livestreamen waren vanop I Love Techno. Daterend van de jaren dat ik er nog niet kon/mocht heen gaan.
.Zet deze lijst eens in uwe Spotify. Ik heb een paar clubs /discotheken gedaan in mijnen tijd, en hier zitten toch wat pareltjes in bij momenten :Onlangs nog eens een oude techno-plaat gehoord met die typische sound van de jaren '00. Deed me nostalgisch terugdenken aan donkere techno-feesten met een lelijke DJ (itt de poppemiekes die ze 2 CDJ-1000's in hun handen duwen vandaag), een sobere lichtshow, louter vinyl, geen smartphones en iedereen die louter voor de muziek komt. Muziek die veel ontoegankelijker was, dus alleen die-hards gingen er heen.
Het contrast met Tomorrowland en zijn EDM met telkens opnieuw een "hoogtepunt" die je van kilometers ver ziet aankomen kan niet groter zijn. Helemaal onnozel word ik als mensen dit "techno" durven noemen.
Ik moet nog verschillende Minidiscs (dat is al nostalgie op zich) hebben liggen vol met livesets die ik had opgenomen via Studio Brussel toen die aan het livestreamen waren vanop I Love Techno. Daterend van de jaren dat ik er nog niet kon/mocht heen gaan.
Ik heb dieje DVD nog liggen, pareltje. Gouden tijden waren dat! Heb rond die tijd nog voor clearchannel geflyerd op ILT en de City parade.Zoals deze.

De tijd dat elk tankstation bemand was en je met zegeltjes kon sparen voor boekjes of schaalmodellen van auto's.

Dat vind ik echt jammer dat die niet meer verkrijgbaar zijn. Heerlijk met daar wat melk bij. En dan de resterende melk opdrinken als ge die kom leeg had.