Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dees is de beste intro in mijn ogen;Thundercats heeft toch echt gewoon de beste intro ooit ? Ik word nog hyper als ik dat hoor
Het begin van VTM. Die gouden jaren van glitter en glammer. En Lynneke Wesenbeek, mrc zijn eerste grote crush, wat een dame.
Wat dachten jullie van deze?
Komt eerdaags volledig op Disney+ te staan
*kuch*
Welk spel?Gisteren dan nog eens gegamed, wel pas begonnen om 23u omdat mijn vrouw anders zot wordt van het geklik (maar ik kan ook verkassen naar de bureau). Ik lag om 2 uur in bed.
Hangt ook wel van het spel af. Gisteren in mijne zetel met controller Disco Elysium liggen spelen, en ook aan het knikkebollen.Toch gek hoe wakker je kan blijven als je daarmee bezig bent. Met een boek of film was ik wellicht allang in slaap gevallen. Toch wel wat nostalgie en ik heb er wel van genoten.
.Hearts of Iron IV.Welk spel?
Het grappige aan al die commentaar hier op hoe wij vroeger buiten speelden en de kindjes van vandaag maar naar hun schermpjes kijken is dat onze ouders net datzelfde zeiden over ons.
Elke generatie zegt dat over de volgende. We veranderen uiteindelijk allemaal in onze ouders.
Onze dreigementen dat de computer kapot zou gaan van al dat onoordeelkundig afsluiten, maakten geen indruk. Wordt het verkocht of trek je gewoon het huis uit?Deze nacht voor de laatste keer slapen in het huis waar ik ben opgegroeid.
De laatste paar dagen door al m’n oude spullen gegaan en beslissen wat nog de moeite is.
Je zou van minder nostalgisch worden.
Toch wel moeilijk denk ikHet is verkocht.
Ik woonde er al lang niet meer maar het was bewoond door familie.
Dat is nu voorbij.
eindelijk eens aan begonnen door uw posts erover (en het (nog eens) bekijken van Band Of Brothers, the Pacific, Master of the Air). Maar wat is het een veelvoud van informatie die je te verwerken krijgt. Ik ben gekend met de games van Paradox zoals Europa Universalis of Crusader Kings maar dit is nog een overtreffende trap. Nu al een paar runs met Zweden aan het spelen om de gamemechanics wat te leren maar het is best heftigHearts of Iron IV.

Gisteren opt werk schoot me deze ineens te binnen:
LOL daar zegt ge zoiets. Ik was daar het bestaan helemaal van vergeten. XD Kheb het zelfs moeten googlen want ik wist niet meer precies wat het was maar nu komt het allemaal terug. Hoe absurd was die serie wel niet? Ruimtekindjes die melk drinken om hun superpowers te krijgen gelijk Popeye zijn spinazie.Hoe zou het nog zijn met Mik, Mak en Mon?

Werd dat niet gesponsord door de melklobby?LOL daar zegt ge zoiets. Ik was daar het bestaan helemaal van vergeten. XD Kheb het zelfs moeten googlen want ik wist niet meer precies wat het was maar nu komt het allemaal terug. Hoe absurd was die serie wel niet? Ruimtekindjes die melk drinken om hun superpowers te krijgen gelijk Popeye zijn spinazie.
![]()
Ziet die kleuren en die poses. Precies de power rangers.
Als ik ne keer kijk op imdb hebben Mik and Mak verder geen credits. Die zullen waarschijnlijk na die serie gewoon hun school afgemaakt hebben en een simpel normaal leven lijden waar ze elke dag gaan werken en op soms BG klagen over welke eigenschap van hun partner hen mateloos stoort.
Mon heeft vooral een hoop bijrollen op zijn naam staan. Werkman in FC De Kampioenen, bankbediende in Wittekerke, "gangster 2" in Spoed. Die van Spoed begin jaren 2000 is het laatste wat er op imdb over hem staat.
RolverdelingLOL daar zegt ge zoiets. Ik was daar het bestaan helemaal van vergeten. XD Kheb het zelfs moeten googlen want ik wist niet meer precies wat het was maar nu komt het allemaal terug. Hoe absurd was die serie wel niet? Ruimtekindjes die melk drinken om hun superpowers te krijgen gelijk Popeye zijn spinazie.
![]()
Ziet die kleuren en die poses. Precies de power rangers.
Als ik ne keer kijk op imdb hebben Mik and Mak verder geen credits. Die zullen waarschijnlijk na die serie gewoon hun school afgemaakt hebben en een simpel normaal leven lijden waar ze elke dag gaan werken en op soms BG klagen over welke eigenschap van hun partner hen mateloos stoort.
Mon heeft vooral een hoop bijrollen op zijn naam staan. Werkman in FC De Kampioenen, bankbediende in Wittekerke, "gangster 2" in Spoed. Die van Spoed begin jaren 2000 is het laatste wat er op imdb over hem staat.