Waar ben jij nostalgisch naar?


‘Married With Children’ op woensdag

:love:

Geweldige serie. Héérlijk politiek incorrect. Zou vandaag de dag niet meer kunnen gemaakt worden, maar wat heb ik daarmee gelachen. :laugh:
Namen zichzelf ook niet te serieus. Prachtig!



 

Kent er iemand DUUPJE nog? :baard:
Ik heb die boekjes nog gelezen in het lager. Waren best wel grappig.

img_0745.png
 
images


Wie o wie kent er dit?? Yahoo pool... Slechte foto gevonden op den internet. Ik speelde hier uren/dagen/jaren op.

Ik zat ook in een league op een of andere plaats, ik weet de naam nimeer goed. Zo'n simpel spelleke, maar moeilijk om te masteren... We deden toernooikes, alle soorten varianten tussen leden, en daarbuiten speelde ik elk vrij moment.

Er waren ook cheaters aan het werk, en sommige belangrijke toernooien werden opgenomen en beelden gedeeld om te zien of er geen programma's draaiden op de achtergrond :ROFLMAO:


Good 'ol times, dit is met voorsprong wat ik het meeste mis aan online op internet te zitten. Zoiets eenvoudig, en niemand heeft nooit gedacht om zoiets een verder gevolg te geven. En was met chat vensters, elkaar een beetje uitmaken etc.

En via dees spel ook een nipple slip (niet op yahoo zelf uiteraard) meegemaakt, if you catch my drift... Van de ene op de andere dag stopten ze ermee, terwijl er echt een gigantische fanbase was voor deze game...

Nogeen videootje gevonden, met wat trick shots, niet het eigenlijk spel

Manman, zo lang geleden, wat een fun was deze game... Met effect geven enzo.

 
Laatst bewerkt:
images


Wie o wie kent er dit?? Yahoo pool... Slechte foto gevonden op den internet. Ik speelde hier uren/dagen/jaren op.

Ik zat ook in een league op een of andere plaats, ik weet de naam nimeer goed. Zo'n simpel spelleke, maar moeilijk om te masteren... We deden toernooikes, alle soorten varianten tussen leden, en daarbuiten speelde ik elk vrij moment.

Er waren ook cheaters aan het werk, en sommige belangrijke toernooien werden opgenomen en beelden gedeeld om te zien of er geen programma's draaiden op de achtergrond :ROFLMAO:


Good 'ol times, dit is met voorsprong wat ik het meeste mis aan online op internet te zitten. Zoiets eenvoudig, en niemand heeft nooit gedacht om zoiets een verder gevolg te geven. En was met chat vensters, elkaar een beetje uitmaken etc.

En via dees spel ook een nipple slip (niet op yahoo zelf uiteraard) meegemaakt, if you catch my drift... Van de ene op de andere dag stopten ze ermee, terwijl er echt een gigantische fanbase was voor deze game...

Nogeen videootje gevonden, met wat trick shots, niet het eigenlijk spel

Manman, zo lang geleden, wat een fun was deze game... Met effect geven enzo.

Had je ook niet een site die dergelijke spelletjes aanbood? Jippie ofzo? Was bij ons zeer populair op school (tijdens de lesuren, uiteraard).
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Moh! Ne nieuwe vtm zender. Vtm 90's.

Xfiles, married with children, JAG, en baywatch (voor de interviews)

:love:
 
Terug
Bovenaan