Bigbuddha
Active member
Postbus X trouwens nu te zien op Eclips TV op telenet. Toevallig gisteren voorbij zien komen.Hebben ze daar ook niet gefilmd voor Postbus X? Of was dat ergens anders in Hasselt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Postbus X trouwens nu te zien op Eclips TV op telenet. Toevallig gisteren voorbij zien komen.Hebben ze daar ook niet gefilmd voor Postbus X? Of was dat ergens anders in Hasselt?
Ja dat was daar, het melkhuisje
Ook te zien op VRT Max op het nostalgiekanaal.Postbus X trouwens nu te zien op Eclips TV op telenet. Toevallig gisteren voorbij zien komen.

Klopt, de eerste jaren wel.Dat was toch de vrijdagavond De Droomfabriek?![]()

En Waldo... Toen Bodo er geen zin meer in had of zoiets.Met Bodo!

Op zaterdagavond was het douchen na het avondeten en dan in pyjama allemaal samen naar De Droomfabriek kijken![]()
Thunder, thunder, thundercats hoooooooooThundercats heeft toch echt gewoon de beste intro ooit ? Ik word nog hyper als ik dat hoor![]()
Yes, en de Honeymoon quiz met Ron Bransteder en Wedden dat met Jos Brink!In mijn tijd waren dat op zaterdagavond de grote spelshows op de Nederlandse TV.
Elke publieke omroep had daar hun eigen spelshow en ze probeerden elkaar qua omvang en spektakel steeds de loef af te steken: de Showbizz-quiz, de 1-2-3-show, de Willem Ruis Sterrenshow.....

WTFLazyTown kijken
WTF
Dan toch iemand gevonden die Lazy Town goed vindt.
Er wordt plots zo veel van uw postgeschiedenis duidelijk.