Waar ben jij nostalgisch naar?

De oldschool seizoenen van Temptation Island met legendarische oneliners zoals "no kissing, no fucking" en "drank is den duvel" van den James en "talk to the hand..." van de Gringo. Nu is dat hoogstens wat eenheidsworst met plastieken poppen en tatoo jacks.

Haha en die Sven die ook nog mee gedaan had aan the block. Die had niet door dat er verborgen cameras waren.

De eerste avond had hij daar al gevogeld om dan droogweg te zeggen dat er niets gebeurt was.

Die zijn kop was geld waart toen ze zeiden dat er daar verborgen cameras waren.

Schermafbeelding-2017-03-03-om-13.13.26-337x400.png

Haha en die Sven die ook nog mee gedaan had aan the block. Die had niet door dat er verborgen cameras waren.

De eerste avond had hij daar al gevogeld om dan droogweg te zeggen dat er niets gebeurt was.

Die zijn kop was geld waart toen ze zeiden dat er daar verborgen cameras waren.
waart
waart
waart
:headshake:

Die platte Antwerpse series uit de beginjaren van VTM. Toevallig deze week naar Zomerrust gekeken op Caz2, het gespeelde druipt van het scherm maar langs een kant toch een verademing om nog eens naar zoiets te zien. Die 100% platte Antwerpse casts zoals je toen had in Den Bompa, Bompa Lawijt, ... zoiets zie je niet meer.

Ik zou nog gewoon eens graag diezelfde magie ervaren van Pokémon Blue/Red voor de éérste keer op te starten op de Gameboy.
De muziek voor Pallet Town is nog steeds een van de beste ingamemuziek ooit.

Wie heeft op de speelplaats hiermee nog gespeeld?

eureka-authentieke-tol-met-katoenpees-speelgoed-mertens-kessel-lo-1.jpg

Bij ons was kappen en vlinderen verboden, je mocht direct je tol afgeven als ze het zagen.

De elite van de lagere schoolkinderen bij ons dealden in Diddl-papier.

1614678268837.png

Ik kan de keren dat ik mijn tienuurtje heb geruild in ruil voor een stukje papier met een speciaal geurtje niet bijhouden.

Terug
Bovenaan