Forumgebruiker
Banned
Zo van, heb je nog geen lamme ballen van zolang op je zadel te zitten? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"Ik ben best wel slim, ik denk veel na ... morgen moet ik dat doen, vandaag dat doen enzo"
De reacties op die trailers waren zo vernietigend dat VTM besloot om dat programma te schrappen![]()

Ah shit zalig.der zijn er maar een paar die schaamtelijk mogen dansen op het internet en dat zijn dees mannen.
Goan met die perdekop!!

Aaaah de goeie jaren 90, toen politieke correctheid nog niet uitgevonden was. Het is hier niet voor niets de nostalgie-thread hèEigenlijk is dat toch maar weird hé, die televisieprogramma's over het seksleven van minderjarigen... Béétje fout.

Haha ja nee, ca va ze. Ik vond het gewoon echt raar voor mezelf toen ik begon te kijken, zo die tieners die dan wat zitten te friemelen en ik die dan dacht "uh wil ik dit eigenlijk wel zien, wtf, da's kei awkward en die zijn zelfs minderjarig, ik wil dat niet zien"Aaaah de goeie jaren 90, toen politieke correctheid nog niet uitgevonden was. Het is hier niet voor niets de nostalgie-thread hè![]()

Als ge het nuchter bekijkt is het inderdaad vreemd om dit als 40-jarige te bekijkenHaha ja nee, ca va ze. Ik vond het gewoon echt raar voor mezelf toen ik begon te kijken, zo die tieners die dan wat zitten te friemelen en ik die dan dacht "uh wil ik dit eigenlijk wel zien, wtf, da's kei awkward en die zijn zelfs minderjarig, ik wil dat niet zien"![]()
Maar ik denk dan terug aan toen ik het als jonge gast voor de eerste keer bekijk en toen even oud was... saved... 
Ja wel, en toen bedacht ik mij dat dat op nationale televisie te zien was en toen dacht ik helemaal van wat voor pervs zaten daar eigenlijk naar te kijkenAls ge het nuchter bekijkt is het inderdaad vreemd om dit als 40-jarige te bekijken![]()

Behalve als ge een oud vrouwke waart die chips wou eten en in zo ne flippo gestikt is.Flippo's, da was nog eens de max!

Die Franse hurktoilettenMet mijn ouders op vakantie op de camping. Daar waar je je nog mocht uitleven ipv die regeltjes op een hotel.
Elke dag de douche in en de voeten schrobben op het vuil weg te krijgen![]()

Ej maar dat is echt gebeurd he!Oude vrouwkes eten toch geen chips. Geen problemen maken waar er geen zijn![]()