Taxandrian
Well-known member
Ej maar dat is echt gebeurd he!
Kan ik me ook nog herinneren. Om herhaling te voorkomen moesten ze voortaan verplicht in een plastiekske zitten....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ej maar dat is echt gebeurd he!
Is blijkbaar al van 1996 geleden. Tijd vliegt.Ej maar dat is echt gebeurd he!

Haha ik!DUUPJE. wie kent dit nog??

En dat je ernaar kon kijken zonder #metooDe jaren '90 toen vrouwen nog lage heupbroeken droegen en regelmatig een string flashten bij het voorover bukken![]()
![]()
Nu zijn het vaak mannen die ne string aanhebbenDe jaren '90 toen vrouwen nog lage heupbroeken droegen en regelmatig een string flashten bij het voorover bukken![]()
![]()

Ik vraag mij dan toch af waar jij zo overal gaat dat je zo'n zaken ziet.Nu zijn het vaak mannen die ne string aanhebben![]()
Live Aid.
Als je achteraf ziet welke namen daar toen allemaal op het podium stonden...toch wel een soort van Woodstock van een generatie....
Ik durf tegenwoordig al niemeer te kijkenEn dat je ernaar kon kijken zonder #metoo

Als je de topics hier de laatste dagen een beetje volgt dan denk ik dat de meerderheid hier strings draagt.Ik vraag mij dan toch af waar jij zo overal gaat dat je zo'n zaken ziet.

Dit groeit er helemaal uit met ouder worden, dat merk ik bij mezelf toch. Je wordt aan alles meer gewoon en die typische opgewondenheid als kind (voor sinterklaas, of een schooluitstap of een tof vooruitzicht) groeit er helemaal uit.Ik ben nostalgisch naar enthousiast zijn als kind.
eg:
Niet kunnen wachten om thuis te komen met een nieuwe game
Niet kunnen slapen want de sint komt
Gamen met de maten