Vul onze enquête in en help onze frontpage te verbeteren!

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Vorige week vierde BeyondGaming z'n eerste verjaardag. We hebben in het eerste jaar, beginnend vanaf nul, reeds heel wat verwezenlijkt en het komende jaar willen we nog beter doen. Daarbij hebben we jullie hulp nodig.

We hebben een korte enquête opgesteld waarbij om jullie mening wordt gevraagd. Op die manier weten we wat er bij onze bezoekers leeft, wat jullie anders willen zien en kunnen we eventueel aanpassingen doorvoeren. Ik wil jullie nu al bedanken voor jullie tijd en weet dat we de enquêteresultaten nodig hebben.

Via volgende link word je naar de enquête geleid:
https://www.beyondgaming.be/form/enquete-1-jaar-beyondgaming-frontpage.45/select

enquete-png.7385
 
We kunnen nog enkele inzendingen gebruiken :)

Neemt 5 minuutjes van jullie tijd in beslag (als het al zoveel is) en wij zijn er veel mee.
 
@StanTem Ik wou er aan beginnen de eerste keer toen de vraag gesteld werd, maar toen ik de vragen las kon ik ze niet beoordelen of antwoorden, want ik bezoek de frontpage te weinig.

Is het geen idee om de enquete op de frontpage zelf te plaatsen? Zo trek je misschien sneller mensen aan die ze wel kunnen invullen.
 
@StanTem Ik wou er aan beginnen de eerste keer toen de vraag gesteld werd, maar toen ik de vragen las kon ik ze niet beoordelen of antwoorden, want ik bezoek de frontpage te weinig.

Is het geen idee om de enquete op de frontpage zelf te plaatsen? Zo trek je misschien sneller mensen aan die ze wel kunnen invullen.
Zoals Cyberkef reeds zei, stond het ook op de frontpage.
De titel van dit topic verraadt ook al dat het over de frontpage gaat natuurlijk.
 
Zoals Cyberkef reeds zei, stond het ook op de frontpage.
De titel van dit topic verraadt ook al dat het over de frontpage gaat natuurlijk.
Gezien ik zelden op de frontpage vertoef dacht ik dat de vraag enkel op het forum stond. Heb zelfs (op mobiel) even gekeken voor ik mijn post gedaan had. Zelfs nu zie ik op de frontpage niets staan.
 
Gezien ik zelden op de frontpage vertoef dacht ik dat de vraag enkel op het forum stond. Heb zelfs (op mobiel) even gekeken voor ik mijn post gedaan had. Zelfs nu zie ik op de frontpage niets staan.
Ja, helaas zakt het nieuws wel snel.
 
Daarmee ik dacht eerder aan zo een “sticky banner” bovenaan de frontpage met verwijzing naar de enquete.
Die was er, maar door enkele belangrijke reviews en specials is dat ook weg. Nu goed, komt sowieso nog terug, nu Valentijn toch gepasseerd is :p
 
Terug
Bovenaan