Vuile onderbroeken

TRUMP

Member
Een vraagje.

Hebben jullie enige schaamte/gêne naar uw partner toe, qua vuile onderbroeken ?

begrijp me niet verkeerd, tis niet dat ik dagelijks met een vuile onderbroek zit.
Maar het kan als eens gebeuren dat er iets blijft hangen, een spoor of wat dan ook ...


Tot nu toe is mijn moeder daar al van kindsaf mee geconfronteerd, dus zij doet (nog) steeds de was. Ik heb daar geen schaamte bij.

Nu vraagt mijn vrouw om eindelijk ook eens een wasmachine te kopen. maar ik wil haar niet met mijn vuile onderbroeken confronteren.
En ik zie het ook niet zitten om telkens mijn vuile onderbroeken te gaan inspecteren, en bij te poetsen, alvorens ze in de vuile was te steken . (want ja, de was zal dan mijn vrouw haar werk worden uiteraard).

Hoe zit dat bij jullie?
Doen jullie een inspectie alvorens vuile was te deponeren,
of vinden jullie dat allemaal niet erg (en vegen jullie daar spreekwoordelijk "uw gat aan" ) ?
 
Denk dat je dat je partner je onderbroeken gaat inspecteren?
Ik zou vermoeden dat de mand met vuile was gewoon recht de wasmachine in gaat.

Als je je toch teveel zorgen maakt hierover, kan je zoeken naar onderbroeken met een neutralere kleurindeling (bruin vanachter en wit of geel vanvoor).
 
  • Unsure
Waarderingen: T88
Als mijn vrouw in haar nonchalante bui is dan slingeren er af en toe onderbroeken met witverlies rond. Dat is vergelijkbaar met het ejaculatievocht waar je het over hebt.

Lichaamssappen zijn perfect normaal en ook de reden dat we ondergoed dragen he. Niets om je druk over te maken. Als ze graag snuffelt dan lijkt me dat eerder positief.

Bruine sporen misschien wel wat aan doen.
 
Zoiets moet toch bespreekbaar zijn met uw vrouw? Als het echt een probleem is : wat meer letten op hygiëne, donkere onderbroeken dragen en sneller wisselen van ondergoed?
 
Als ik het goed lees, doet je ma nog de was voor jullie terwijl jullie in de praktische en financiële mogelijkheid zijn om het zelf te doen. Imo zit daar de enige schaamte in heel de vraag.
Dat is niet het geval.
Mijn moeder is zelf vragende partij, want die woont hier quasi tegen.
Haar redenering: Ze woont zelf alleen, en wij zijn maar met 2. Dan is het ecologisch gezien interessanter samen alles in 1 wasmachine te doen, dan zit de trommel tenminste vol.

Tenzij ze natuurlijk 3 weken wacht om haar eigen was te doen, dan geraakt ze ook wel aan een volle trommel, maar lijkt me niet echt ideaal ook.
 
Scheer uw kont eens maat. Tot het ballonstrikske. Gaat al veel helpen.
Ballonstrikske? :laugh:

Zwart is nu wel net de kleur waar ge het meeste op ziet he, zeker wit zoals ejaculatievocht. Eerder grijs of bruin.
Neen, je ziet daar niets op. Enkel het ejaculatievocht waarvan gesproken.
Hoe dan ook, ik heb daar geen last van.

Ik zal me nu stilletjes uit de thread verwijderen. 't Komt wat raar.
 
Dat was al lang duidelijk e, paar posts hierover werden (terecht door moderatie team) verwijderd en nu is die gebanned…
 
Terug
Bovenaan