Heeft Courtois gewoon een fritketel in zijn keuken staan?
Waar zou je hem anders zetten? Op toilet zou een beetje vreemd zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die van mij staat in de kelder. En als ik frieten bak is dat buitenWaar zou je hem anders zetten? Op toilet zou een beetje vreemd zijn.

Die van mij staat in de kelder. En als ik frieten bak is dat buiten![]()

Hopelijk dan niet in een scenario waarbij hij Valverde 300 meter voor de meet inhaalt en hem de "overwinning afneemt", of Twitter wordt weer zot.Remco volgt Mas en wint straks
Als Mas tot in Valverde zijn wiel zou rijden.. dan mag dat welHopelijk dan niet in een scenario waarbij hij Valverde 300 meter voor de meet inhaalt en hem de "overwinning afneemt", of Twitter wordt weer zot.

Hopelijk dan niet in een scenario waarbij hij Valverde 300 meter voor de meet inhaalt en hem de "overwinning afneemt", of Twitter wordt weer zot.

Gewoon PCS gebruiken. https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2022/stage-20/live/livestatsDoet het racecenter van la Vuelta bij jullie ook raar? Blijft continue refreshen voor de pagina geladen is. Getest in 3 browsers op pc en android.
Remoc’s shirtje wel al volledig open… voor de rest lijkt het nu toch niet zo extreem warm… hopelijk geen voorteken
Nog 2 ploegmaten bij Remco, dat is het belangrijkste. Hij mag gewoon niet op de voorlaatste klim lossen, want dan kan het gat nog groot worden. (Dumoulin heeft zich zo verkeken he 7 jaar geledenRemoc’s shirtje wel al volledig open… voor de rest lijkt het nu toch niet zo extreem warm… hopelijk geen voorteken
)
Maar dan moet Mas, Remco er wel af krijgen. Spanning troef