Maar uiteindelijk zal Mas vooral zijn tweede plek controleren en Remco
Laat ons hopen

De hype en stress niveau's zijn hier wel van ongeziene hoogte. Hop hop hop, Remco aan de top

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar uiteindelijk zal Mas vooral zijn tweede plek controleren en Remco

De strijd voor de 3de plek zal spannender zijn denk ik.Laat ons hopen
De hype en stress niveau's zijn hier wel van ongeziene hoogte. Hop hop hop, Remco aan de top![]()
Is die Wright niet één van de "revelaties" van deze Vuelta?
Zit toch heel vaak vooraan. Om te winnen blijkt hij wel wat explosiviteit te missen...
Ook. Rodriguez, Ayuso en Remco revelaties voor het klassement. Wright (6x top 10) en Vine voor de etappesJay Vine toch of Ayuso?
Jay Vine lijkt me niet echt een verassing.Jay Vine toch of Ayuso?
Vine had zich al laten opmerken in de Tour van Noorwegen, maar die was ik uit het oog verloren, die deed beter dan verwacht.Jay Vine toch of Ayuso?
Jay Vine was altijd al pro-waardig. Hij had het gewoon lastig om zich te tonen tov het wereldtoneel.Jay Vine toch of Ayuso?

Heeft blijkbaar wel wat bagger over zich heen gekregen op sociale media.Wright heeft waarschijnlijk een contractvoorstel geweigerd
Nee niet netjes van Roglic. Je valt ook nog eens een jonge renner aan die net komt piepen. Straks krijgt die al een onterechte stempel mee, al lijkt me dat er niet veel geloof/belang aan gehecht zal worden.
Dat is wel triestig inderdaad. Maar in het peloton zal niemand hem met de vinger wijzen, hoop ik...Heeft blijkbaar wel wat bagger over zich heen gekregen op sociale media.

Eigenlijk morgen pasMogelijk voor de meeste mensen van dit forum de eerste keer in hun leven een Belgische Grand Tour winnaar vandaag?
Hopelijk een historische dag... Go Remco!![]()

Niet te vroeg victorie kraaien, zelfs mag hij na vandaag nog in het rood blijven.Mogelijk voor de meeste mensen van dit forum de eerste keer in hun leven een Belgische Grand Tour winnaar vandaag?
Hopelijk een historische dag... Go Remco!![]()

Ik ga de meeste euforie toch sowieso na de rit van vandaag voelen hoor* i.p.v. morgen na de meet.Niet te vroeg victorie kraaien, zelfs mag hij na vandaag nog in het rood blijven.
De streep ligt morgen in Madrid.
)*