Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb ze hier nochtans gepost, enkele dagen geleden, en de oorzaak is volgens mij duidelijk bij Roglic.Ze volgden allebei het wiel voor hun. Roglic volgt op zich constant de wegmarkering, wijkt dan dertig centimeter af en valt.
Is gewoon een heel spijtig ongeluk. Ook wel erg on-Roglic, die uitspraken. Misschien nogal ongelukkig vertaald waardoor het harder klinkt dan hoe hij het bedoelde?
Altijd zoveel gsm's overal, maar weer nergens deftige amateurbeelden te vinden van het ongeval!
Serieuze hersenschudding opgelopen precies..Swel straf dat Jumbo zo'n dingen online zet terwijl een blinde kan zien dat dit gewoon Roglic zijn eigen schuld is
alle beeldden wijzen wel op het tegenovergestelde wat Roglic zegt.
Vraag me echt af waarom hij en jumbo dit zouden zeggen. Dat moet toch ergens op gebaseerd zijn?
Dat is toch gewoon zielig, mijn respect voor Roglic is enorm gedaald nu. Hij is er zelf opgereden en geeft een ander dan de fout van zijn eigen stommiteit.![]()
One crash too many for Primoz Roglic, though there is hope for safer…
At home with his wife and child, Primoz Roglic is fighting off the pain. Physically, because the Slovenian smashed into the asphalt while sprinting in…www.teamjumbovisma.com
My conclusion is that the way this crash happened is unacceptable. Not everyone saw it correctly. The crash was not caused by a bad road or a lack of safety but by a rider's behaviour. I don't have eyes on my back. Otherwise, I would have run wide. Wright came from behind and rode the handlebars out of my hands before I knew it."
De credits zijn voor Thomas de Gendt die dit vorige week al twitterde dacht ik.Een pluim trouwens voor de commentaar op Sporza.
Over Ierland dat niet naar het WK gaat: "De Ieren gaan niet mee, die blijven Ier."
Trouwens... Niet om de discussie nu weer op te rakelen, maar de wetenschappelijke aanpak van bepaalde topteams versus anderen die nog niet mee zijn met wetenschappelijke ontwikkelingen. A story of two tails:
![]()
Ook in topteams is er nog marge!

Haha, vannacht kort gedroomd dat hij lek reed
Wright heeft waarschijnlijk een contractvoorstel geweigerdalle beeldden wijzen wel op het tegenovergestelde wat Roglic zegt.
Vraag me echt af waarom hij en jumbo dit zouden zeggen. Dat moet toch ergens op gebaseerd zijn?