Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
UAE ferm ploegje toch. Soler vertikt het gewoon om Almeida te gaan opwachten. Is nochtans een loper dus je kan wel heel goed een ploegmaat gebruiken.

EDIT: Nvm daar is Soler, beetje laat misschien

Laatst bewerkt:
Geld. Enige reden waarom die zijn weggehaald. Mas en Almeida kunnen nu eenmaal een pak meer verdienen waar ze nu rijden dan bij QS. Mas is Spanjaard dus om dan voor het grote Movistar te kunnen rijden zal ook wel een droom zijn.

Almeida zit nu met Pogacar en Ayuso in de ploeg dus is niet dat hij nu de grote man is binnen de ploeg.
Pogacar focust zich voorlopig maar op één grote ronde. Dus voldoende ruimte voor andere kopmannen in de andere twee.
En het is ook niet dat je als Almeida zijnde Ayuso om dat moment als bedreiging zag.

Peloton ligt uiteen hé. Renaat en José weer niet door dat dat Van Wilder is. En dan gaan ze naar de koplopers en denken ze dat dat de groep Evenepoel is :laugh:

Regie ook weer dom bezig door de favorieten niet te laten zien.

Pogacar focust zich voorlopig maar op één grote ronde. Dus voldoende ruimte voor andere kopmannen in de andere twee.
En het is ook niet dat je als Almeida zijnde Ayuso om dat moment als bedreiging zag.

Evenepoel rijd ook geen 2 GTs op een seizoen hé. Dus daarvoor moest Almeida niet vertrekken wat Landlort zich afvroeg en waarop ik reageerde.

UAE ferm ploegje toch. Soler vertikt het gewoon om Almeida te gaan opwachten. Is nochtans een loper dus je kan wel heel goed een ploegmaat gebruiken.

EDIT: Nvm daar is Soler, beetje laat misschien
UAE toch gewoon goed gedaan. Eerst McNulty, dan Oliveira die 20km op kop gesleurd heeft en dan Soler laten uitzakken wanneer het niet meer te steil was want anders wordt ie er toch afgereden door Almeida. Dus tactisch goed gezien. Wanneer Soler iets zou vertikt hebben, geen idee

Evenepoel rijd ook geen 2 GTs op een seizoen hé. Dus daarvoor moest Almeida niet vertrekken wat Landlort zich afvroeg en waarop ik reageerde.
Het lijkt me duidelijk dat ze beiden wel in hetzelfde vaarwater zitten.
Beide zitten net dat tikkeltje onder hoogste niveau zijnde TDF, omdat daar de absolute top hun focus op legt.
Plus QS is een klassieke ploeg en je weet dat als je daar blijft je onherroepelijk samen met Remco naar een GT kan. Of je mag naar een andere maar krijgt matige helpers mee.

Remco trouwens wel verdomd lekker aan het rijden. Zou die ritoverwinning er dan toch inzitten? Ik hoop het wel!

Evenepoel gunt Gesink de overwinning zodat Jumbo hem wat helpt zaterdag. :coolbrows:

Edit:
Evenepoel ook goed aan het afzien momenteel. Sterke eindsprint nog! :clap:

Wel jammer voor Gesink. Je gunt de man het wel!

Terug
Bovenaan