Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoorde nochtans wel bij de favorieten toenFreddy Maertens was de laatste Belg die de Vuelta won, had ik toch ook niet verwacht.

Ja is wel zware kost inderdaad.Grote kans dat zaterdag de boel beslist gaat worden. Zware etappe tbh.
Maar die etappe is nog ver weg, tegen dan zou hij nog moeten kunnen recupereren...Ja is wel zware kost inderdaad.
Ja hij kon toch? Of ik heb mis gekeken op t einde.Je moet altijd wel kunnen natuurlijk.
aar die etappe is nog ver weg, tegen dan zou hij nog moeten kunnen recupereren...
Ja hij kon toch? Of ik heb mis gekeken op t einde.
Heeft hij ook in het interview na de finish gezegd, hij voelde zich niet goed bij die laatste klim, en is er op 't einde doorgekomenDat was wel nadat hij 15km in de wielen had gezeten en hij de finish bijna zag liggen. Vroeger aanvallen denk ik niet dat hij dat kon.
Verschiet ik toch ook van. Ik dacht dat die wel meer moeite ging hebben met steile klimmen. Bovendien leek de kans op een slechte dag echt groot...Freddy Maertens was de laatste Belg die de Vuelta won, had ik toch ook niet verwacht.
Het kanDat was wel nadat hij 15km in de wielen had gezeten en hij de finish bijna zag liggen. Vroeger aanvallen denk ik niet dat hij dat kon.
. Ik vond het een rare move omdat hij er "vlot" van wegreed. Maar ik kan zijn benen niet voelen natuurlijk.De Vuelta startte toen vlak voor de Giro. Veel ronderenners kozen toen voor de Giro.Verschiet ik toch ook van. Ik dacht dat die wel meer moeite ging hebben met steile klimmen. Bovendien leek de kans op een slechte dag echt groot...
Zeven extra vive le velo uitzendingen omdat R.EV het zo goed doet. Zo zie je maar het is niet allemaal rozegeur en maneschijn, zo een landgenoot die een GT kan winnen.