Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor dit resultaat had ik na de etappe van gisteren sowieso getekend. Nog twee echt moeilijke ritten denk ik (vr + zon)? Nu morgen batterijen opladen...
Mooi voor Remco.
Roglic voor plek twee aan t rijden al of hoe zit dat? Valt toch veel te laat aan (vind ik prima he).
Het is Jay en Jai. Niet alleen schrijfwijze maar ook uitspraak is anders.Jay is Jay he
Enfin, mijn favoriete renner zal het nooit worden.Unpopular opinion misschien maar toch wel een smerige move van Roglic.
Remco liegt in zijn interviewsIn de ronde van San Juan heb je de Alto Colorado, aankomst op 2565m hoogte. Daar werd hij in 2020 5e.

Je spreekt nu wel over gisteren. Na gisteren was hij die aura al kwijt hé. Dat hij nu amper tijd verlies is mentaal toch een opsteker?Mentale winnaar vind ik zeker niet. Zijn Aura van overwinnelijkheid is nu toch echt wel weg.
Hij zat heel de tijd op 10-20 sec te bengelen. Ver zat hij echt nooit. Ik zie het probleem niet.Zelf Ayuso is er nog overgegaan van waar kwam die ?
Ik vind dat niet, dat hoort bij de koers. Ik vind TJV eerlijk fietsen, ze hebben ook gewacht op Remco bij zijn val. In het verleden zijn er op dat vlak wel andere dingen gebeurd (ploegen die resoluut in de aanval gingen op het moment dat een concurrent een schuiver maakte).Ik wou het ook niet zeggen, tis wat op het randje ...
0.000000000001% kans of zo?Als we Contador moeten geloven (en heeft die man ooit gelogen?) Is Remco de winnaar van de Vuelta niet?
Het is niet omdat het niet bij de koers hoort, dat het geen smerige move kan zijn natuurlijk.Ik vind dat niet, dat hoort bij de koers. Ik vind TJV eerlijk fietsen, ze hebben ook gewacht op Remco bij zijn val. In het verleden zijn er op dat vlak wel andere dingen gebeurd (ploegen die resoluut in de aanval gingen op het moment dat een concurrent een schuiver maakte).
De kans is groot, maar het moet nog gereden worden. Het podium lijkt mij normaal gezien nu wel bekend.Als we Contador moeten geloven (en heeft die man ooit gelogen?) Is Remco de winnaar van de Vuelta niet?