Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij verliest gaan ze weer zagen dat hij zich moet concentreren op de klassiekers. Geen wonder dat we veertig jaar hebben moeten wachten op een rondetalent... .Het is absoluut nog niet verloren. Laten we hopen dat hij zich morgen terug beter voelt. Indien hij als leider de rustdag kan ingaan, heeft hij toch wel veel kans om de Vuelta te winnen.
En ik denk dat we ook niet mogen vergeten dat - zelfs wanneer hij het niet haalt, maar tweede of derde wordt - dat nog altijd een unieke prestatie blijft en hoop biedt voor de toekomst.
Het zijn vooral de aankomsten bergop: morgen, donderdag & zaterdag die nog voor verschuivingen kunnen zorgen. Ik zie weinig andere mogelijkheden. Woensdag is er ook een aankomstje bergop maar dat is zo wreed niet: een loper van een goeie 4km, áls daar al verschillen gemaakt worden dan zullen ze eerder beperkt zijn. Tenzij er iemand echt compleet door zakt.Pfff dit wordt te spannend, hopelijk kan hij Roglic nog wat tijd aansmeren in een andere rit.
Ik denk dat ook .. en hij zag er toch vrij snel gerecupereerd uit na de aankomst. Zijn kopje oogde vrij fris en mentaal zag het er ook ok uit.Carapaz, Roglic, Lopez… dat zijn echte berggeiten, is eigenlijk ergens de logica dat Remco die niet kan volgen in het echte hooggebergte, dit zijn niet de ritten waar hij tijd moet pakken. Zal dat zelf ook wel beseft hebben en eigen tempo gereden hebben zonder te vergalopperen. Gewoon consolideren vandaag en waarschijnlijk ook morgen en in de ritten die hem beter liggen later in de vuelta nog eens zwaar uitpakken en de puntjes op de i zetten. Go Coco!!
Dat is waar, was even vergeten dat Remco een man van 1m90 en 80kg isCarapaz, Roglic, Lopez… dat zijn echte berggeiten, is eigenlijk ergens de logica dat Remco die niet kan volgen in het echte hooggebergte, dit zijn niet de ritten waar hij tijd moet pakken. Zal dat zelf ook wel beseft hebben en eigen tempo gereden hebben zonder te vergalopperen. Gewoon consolideren vandaag en waarschijnlijk ook morgen en in de ritten die hem beter liggen later in de vuelta nog eens zwaar uitpakken en de puntjes op de i zetten. Go Coco!!

Dat is het verkeerde profiel, lijkt me
https://www.procyclingstats.com/ima...-espana-2022-stage-15-climb-n2-b416100540.jpg
Even vermelden dat Roglic in de vorige bergritten wel meer tijd verloor op Evenepoel dan omgekeerdNu zie je wel dat het nog niet gereden is natuurlijk.
Roglic heeft hier ervaring mee en weet dat Madrid nog even rijden is, gewoon volgen en gelijkmatig blijven rijden en als de tegenstand iets minder is toeslaan.
2 minuten in de ritten die nog komen zijn snel verloren, en als ik eerlijk mag zijn zie ik Remco geen rit meer winnen en Roglic een minuut terug aansmeren.
Carapaz toch ook wel sterk gereden. Zal geen eindwinst pakken maar toch weer met twee ritwinsten naar huis.
.. Dit is de 1e bergrit dat Remco tijd moet toegeven en dan nog zeer goed de schade beperkt.. Als ik dan eerlijk mag zijn hebt u een mooie glazenbol..Remco kan je bezwaarlijk een berggeit noemen… grote zeges werden telkens op heuvels of via monsterinspanningen op het vlakke behaald. Carapaz of Lopez beginnen al te bibberen als ze denken aan zo een inspanningDat is waar, was even vergeten dat Remco een man van 1m90 en 80kg is![]()
'Een berggeit is een lichtgewicht die op souplesse snel een berg op kan'Remco kan je bezwaarlijk een berggeit noemen… grote zeges werden telkens op heuvels of via monsterinspanningen op het vlakke behaald. Carapaz of Lopez beginnen al te bibberen als ze denken aan zo een inspanning
Een berggeit klimt al staand, is allergisch aan zn zadel, danst op de pedalen… denk aan Il Pirata, El Chaba…'Een berggeit is een lichtgewicht die op souplesse snel een berg op kan'
Geen idee aan welke van die voorwaarden Remco niet voldoet want hij is licht, rijdt op souplesse en dat gaat snel!
Even vermelden dat Roglic in de vorige bergritten wel meer tijd verloor op Evenepoel dan omgekeerd.. Dit is de 1e bergrit dat Remco tijd moet toegeven en dan nog zeer goed de schade beperkt.. Als ik dan eerlijk mag zijn hebt u een mooie glazenbol..
Roglic kan evengoed weer meer terrein verliezen de komende dagen. Duidelijk na de aankomst niet gezien dat Remco totaal niet kapot zat + snelle recuperatie. Is niet over zijn limiet gegaan vandaag. Madrid is nog ver maar niets wijst erop dat Roglic zomaar minuten gaat of kan terugpakken de komende dagen.
Dat is uw definitie maar niet die van Wikipedia!Een berggeit klimt al staand, is allergisch aan zn zadel, danst op de pedalen… denk aan Il Pirata, El Chaba…
Remco is meer een type Ullrich/Indurain als het op klimmen aankomt