Dat gedrag wordt hier ook gecreëerd door de non-believers of sceptici natuurlijk. Dat er tot in het belachelijke alles telkens kapot genuanceerd moet worden bij elke prestatie helpt daar niet bij. Vind je het dan niet jammer dat dat eerste ook telkens gebeurd? Zolang dat eerste blijft duren zal die reactie ook altijd blijven komen.Ik krijg soms echt soort Lukaku vibe bij Evenepoel... as in: bij alles wat hij doet, bij elke knalprestatie moet er zo´n vindication gevoel opgeroepen van "zie je wel hoe fout jullie non-believers zaten???" of zoals vandaag "ge zie tis weer tegen janneke en mieke..." 2/3 van al dat soort dingen kwam niet van het non-believer/sceptisch kamp vandaag.
Is het dan niet jammer dat bij deze knalprestatie volledig onder gesneeuwd wordt met al die dingen? De verzamelde wereldtop krijgt hier 1m30 aangesmeerd, 100% door Remco zelf want van veel ploeg was er op die slotklim geen sprake meer en toch gaat het hier in hoofdzaak over Hayter zijn klassement en mensen stangen... I just don´t get it. Maar ´t zal aan mij liggen.
@MrKend54l die verdient het soms om op te kappen. 80% van zijn posts kan ik appreciëren maar voor die overige 20% verdient hij soms toch een klein beetje abuse.