Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ferm van Remco :)

Nu de lijn doortrekken dit weekend. Als hij dat kan, dan gaat de hype zéér groot worden in de media.

En dan afwachten of hij dit 3 weken kan doortrekken...

Ritwinst was niet belangrijk vandaag. Vermoedelijk gewoon zijn tempo gereden. Als hij de beste is van die favorieten dan volgt die ritwinst nog wel.

Hopelijk geen rode trui voor Remco.

Echt een zotte prestatie hé, Mas de juiste trein kunnen volgen.
Moet wel zeggen, vreemd gekoerst van die andere favorieten. De meesten zullen natuurlijk niet beter gekund hebben, maar dat is ook niet normaal dat die met meer dan tien man samen eindigen.

Echt een zotte prestatie hé, Mas de juiste trein kunnen volgen.
Moet wel zeggen, vreemd gekoerst van die andere favorieten. De meesten zullen natuurlijk niet beter gekund hebben, maar dat is ook niet normaal dat die met meer dan tien man samen eindigen.

Eerste aankomst boven en niet zo super steil. Dus niet zo abnormaal dat de favorieten hier in groep aankomen.

Mooi voor hem dat hij leider is, heb je dat toch al gehad, maar zou die trui wel weggeven. Alaphilippe vond ik vandaag sterk, het was slim om Masnada in de vlucht te steken, maar een Van Wilder was vandaag bijvoorbeeld serieus ondermaats. Sterk zou ik zijn team toch niet noemen.

ne minuut al op roglic na de eerste bergrit, toch ook wel zot in feite.

En toch vind ik het zonde da ie de rit niet pakt :headshake:

Deze tweede plaats heeft enorm veel energie gekost. Lijkt mij dat dit een geval kan worden van er compleet door te zakken in de derde week en dat we ons dan kunnen afvragen of zijn piek niet te vroeg lag door San Sebastian. Beetje zoals Yates en co al is overkomen.

Terug
Bovenaan