Ik hoor hier Hayter al man voor de punten.
Maar ik denk eerder dat die voor een goed klassement gaat gaan.
Nee zijn sprint is bijlange niet zo goed hoor, hij is vooral goed in tijdrijden en klimmen.
Plus dat hij meedingt voor de witte trui als beste jongere.
Ik vind het toch wel zeer voorbarig om te stellen dat Hayter geen kans zou maken op wit want Arensman doet ook mee.
Diezelfde Arensman die in Polen zeker niet beter klom, integendeel. Vreemde stelling.
Je mag zeggen dat Hayter een goeie all-rounder is want dat klopt ook gewoon.
Maar om daar dan onmiddellijk een light-WVA van te maken is toch echt wel de waarheid oneer aandoen.
Die jongen is 23 jaar en heeft net de ronde van Polen gewonnen en heeft laten zien dat hij gewoon veel in zijn mars heeft. Nee hij is (nog) niet de man die in het hooggebergte de pannen van het dak rijdt. Maar heeft Remco dat dan wel al vaak laten zien?
Maar wat hij wel al heeft laten zien dat een helling ook geen probleem is voor hem.
En als ik dan zie dat we gaan zeggen dat Hayter geen kans maakt want Rodriguez is mee, ja sorry hoor maar gaan we echt zeggen dat die jongen beter is? Op dit moment in zijn carrière?
Je moet de stage profiles er maar eens naast leggen, voldoende waar Hayter zich kan uitleven en stages waar ze hem zeker niet los zullen rijden.
Gisteren er reeds afgereden op de eerste heuvel en vandaag op 4 minuten gereden van een peloton dat nog dik 70 man sterk was. oi22

(laat ons hopen)