Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Die bocht en de finish zouden een goeie 500m uit elkaar liggen.
En ze zouden over de busbaan rijden die tussen de twee dubbele rijstroken in liggen. Het grotere probleem lijkt me dat net voor de finish ze nog onder de snelwegbrug moeten en je dus van licht naar donker terug naar licht gaat in volle sprintvoorbereiding.

De vraag is dan toch gewoon... waarom? Dit is toch gewoon onzin. Zoveell scherpe bochten in de laatste 2 km, en dan nog een bocht van 45° op enkele 100den meters van de aankomst?
Dit lijkt gewoon onverantwoord.

Snap ik ook niet. Waarom niet gewoon aan dat rondpunt in het midden meteen richting finish gaan spaar je al de helft van het bochten werk uit. Of aankomen op die baan voor dat rondpunt lijkt me een lang recht stuk. Ah ja ze betalen veel geld dus moet de ganse stad worden aangedaan hé.

En ben ik nu blind geworden of zo want ik zag toch nergens Ethan Hayter. Terwijl Renaat en Jose meermaals zeiden dat Ineos de sprint aan het aantrekken waren voor hem.

Merlier laat zich opzij kwakken…
Jongens jongens!

Finish trok echt op niks. De lokale kermiskoers heeft een mooiere finish…

Lotto blijft maar pech hebben. Welke duivel huist in hun kamers?

Op een paar km van de meet, iemand die nog net een buggy wegtrok :wallbash:.
Hebben die nu niets geleerd van de Tour 2021? En al die mensen met hun gsm' foto's liggen te pakken op vijftien cm van voorbijvliegende coureurs. Om te tonen dat je bij de koers was? Een noodzakelijk kwaad.

Lotto blijft maar pech hebben. Welke duivel huist in hun kamers?

Op een paar km van de meet, iemand die nog net een buggy wegtrok :wallbash:.
Hebben die nu niets geleerd van de Tour 2021? En al die mensen met hun gsm' foto's liggen te pakken op vijftien cm van voorbijvliegende coureurs. Om te tonen dat je bij de koers was? Een noodzakelijk kwaad.
Waar heb je dat van die buggy gelezen?

Waar heb je dat van die buggy gelezen?

Was in beeld. Op 9km of zo van de meet trok iemand nog vlug een buggy achteruit. Links in beeld. Rechts zat de middenberm maar links in beeld was het publiek tot op de weg gekomen terwijl de renners natuurlijk elke meter proberen te gebruiken.

Terug
Bovenaan