SomeDude
Banned
Ze maken het wel eerlijker voor LottoWoods kapot, ocharme Israel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze maken het wel eerlijker voor LottoWoods kapot, ocharme Israel.
Ze maken het wel eerlijker voor Lotto

Jawel hoor, samen in een kotje aan de streep.Zitten José en Renaat niet bij elkaar om commentaar te geven?
Zalig wel!Bennet heeft met Van Poppel wel de beste laatste man in deze Vuelta ook natuurlijk. Als je ziet van waar Van Poppel nog moet komen op 5-600m...ja Merlier veel sprinters kansen zijn er niet meer in Madrid normaal nog zeker eentje maar voor de rest
Bennet verbreekt de vloek van als sprinters QS te verlaten![]()
FixedBennet heeft met Van Poppel wel de beste laatste man in de wereld ook natuurlijk.
@MrKend54l bedoelde dat van Poppel al heel het jaar beter is dan Bennett die achteruit fietste.Sneller is ook wel overdreven. Van Poppel heeft nog maar zelden voor zichzelf bewezen dat hij het kan afmaken in een sprint tegen de top.
Gaan die dan ook mee op transfer naar Spanje?Jawel hoor, samen in een kotje aan de streep.

Lijkt me van wel, ze hebben niet zoveel kotjes dat ze die dubbel hebben hoorGaan die dan ook mee op transfer naar Spanje?![]()
Dat doet me denken aan die keer dat ik daar in 2015 was voor de tijdrit van de Tour en wij daar met een startlijst stonden en de Nederlanders verwittigden wanneer een landgenoot zou passeren.Gisteren naar Utrecht gebold voor de TTT - YOLO. Schone stad, maar echt gene sfeer. Beetje handje klap, maar de intensiteit was er toch niet. Behalve bij het passeren van de gele brigade, uiteraard.

Ik bedoel José en Renaat.. niet die kotjes op zichLijkt me van wel, ze hebben niet zoveel kotjes dat ze die dubbel hebben hoor
en de mensen die er in zaten die gaan wss ook wel naar Spanje

José en Renaat zitten vanaf morgen gewoon terug in Brussel. Hebben ze tijdens hun commentaar ergens laten vallen.Ik bedoel José en Renaat.. niet die kotjes op zich![]()