Vuelta 2024

Wie wint de Vuelta ?

• Roglic

Stemmen: 25 51,0%
  • Kuss

Stemmen: 3 6,1%
  • Almeida

Stemmen: 2 4,1%
  • Yates Adam

Stemmen: 7 14,3%
  • Mas

Stemmen: 1 2,0%
  • Landa

Stemmen: 3 6,1%
  • D.F. Martinez

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez Carlos

Stemmen: 1 2,0%
  • Carapaz

• Skjelmose

• Tiberi

• Uijtdebroeks

Stemmen: 5 10,2%
  • Arensman

• Gaudu

• Toch iemand anders (wie dan...)

Stemmen: 2 4,1%

• Totaal aantal stemmers
    49
Tot zover dus Ben in het rood. Gedaan met spelen zegt Primoz!

Als je vandaag ziet dan is hij wel de verdiende winnaar.

2 opgaves bij Bora stel u voor dat Roglic hier ziek is

Moet wel ferm zijn want zo'n dag voor je met de ploeg de ronde wint ga je niet gauw opgeven natuurlijk.

Wat een ploef UAE. Vine pakt dus de bergtrui nadat Soler een halve dag voor de groep ging uitrijden om punten te pakken. Vreemde vogels.

Mas sprint nog mee maar er lagen ook bonis dus zal wel daarvoor geweest zijn en niet om Soler een handje te helpen.

Renaat en Jose merken niet dat het Lecerf is die nu rijd voor Landa. Die zat daar straks ook al in de groep Skjelmose goed bezig zo laat in de Vuelta.

Laatst bewerkt:
Echt maar Renaat man. Hoe kunt ge zelfs uw eigen Belgische renners niet herkennen. Het begint stilaan genant te worden. Commentator onwaardig.

Dat jaar was er veel gedoe zeker rond Bahrain en verboden middelen? Ik herinner mij Mohoric die Armstrong gewijs met het vingertje op de mond over de streep reed in de TDF.
Niet te vergeten dat het Franse gerecht 2x is binnengevallen bij de ploeg dat jaar. Geruchten waren dat ze nierpillen slikten die bevorderend werkten. Blijven geruchten natuurlijk.

Kung wint een rit in een GT. Heeft er lang voor moeten werken.

Roglic met zijn 4e Vuelta wat een kerel toch, weer pech in de Tour en gewoon blijven gaan.

Ik dacht toch direct. Doeme, Van Aert had hier vandaag ook gewoon kunnen winnen :tongue:

Wel mooi voor Küng. Het is hem gegund.

Roglic = Mr Vuelta.

En voila, O'Connor die hier toch maar mooi 2e wordt. Daar hebben een aantal ploegen zich toch serieus aan mispakt.

Ik ben deze Vuelta nog eens bevestigd in SOLERISMO :love:

Leuk dat Küng zijn ritje pakt.

Graag had ik nog even gelachen met de epic fail van TREXQUICKSTEP:
"Today we actually wanted to give Mattia Cattaneo the chance to go for the stage. He always does so much work for the team. This day was really for him."

:wallbash:
Ben ik nu blind, want ik zie die toch niet vieren. Mss een vuistje snel omhoog.
Na al deze zever mogen ze bij de teams eens in eenheid klagen over de organisatie.

Terug
Bovenaan