Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Waar zien jullie al beelden ik zit hier nog altijd naar de voorbeschouwing te staren op Eurosport :(
Denk dat er nergens beelden zijn hoor, maar ik baseer me gewoon op wat Sporza zegt :p

Evenepoel wil echt wel heel graag mee, maar het peleton wil hem niet laten gaan. spijtig.

Ze wilden Remco natuurlijk niet zomaar laten rijden want hij moest eens echt goeie benen hebben en de rit winnen.
Dat laatste is toch wat voor Jumbo echt van tel is.

Maar ja als hij blijft aanvallen, ze gaan niet blijven alle kastanjes uit het vuur halen. Nu gaat Jumbo gewoon het gat klein genoeg houden en dan straks voor de ritwinst gaan.

Die van AG2R en Lotto zitten zodanig naar elkaar te kijken dat ze nu met 3 weg zijn. Zoveel moeite doen om mee te zijn en dan laten lopen :s

Die van AG2R en Lotto zitten zodanig naar elkaar te kijken dat ze nu met 3 weg zijn. Zoveel moeite doen om mee te zijn en dan laten lopen :S

Drizners wachtte op zijn ploeggenoten.

Remco zou er misschien niet slecht aan doen om die Lotto's te laten terugkomen want die gaan hem helpen. Maar als Cattaneo en Remco gewoon doorrijden gaan die geen 30 seconden dichten.

Drizners wachtte op zijn ploeggenoten.

Remco zou er misschien niet slecht aan doen om die Lotto's te laten terugkomen want die gaan hem helpen. Maar als Cattaneo en Remco gewoon doorrijden gaan die geen 30 seconden dichten.

Die groep is toch al gegrepen? Is nu 3 man voorop met 1'20 op het peloton.

Op het moment dat Warbasse vroeg om over te nemen waren die Lotto’s nog niet in de aanval. Pas daarna zagen we ze vertrekken uit het peleton.

Op het moment dat Warbasse vroeg om over te nemen waren die Lotto’s nog niet in de aanval. Pas daarna zagen we ze vertrekken uit het peleton.

Ja, omdat Drizners waarschijnlijk wist wat het plan was hé. Dat is een pure hardrijder/leadout, die kan geen brug over. Logisch dat die daar niet rijdt.

Ma bon, als Remco niet wacht, rijden die nooit 30 seconden dicht.

Jumbo blijft er toch voor gaan, krijgen geen vrijgeleide vooraan, ze willen nog een rit.

Benieuwd wat er bergop gebeurd, wie daar sneller rijd.

Jumbo blijft er toch voor gaan, krijgen geen vrijgeleide vooraan, ze willen nog een rit.

Benieuwd wat er bergop gebeurd, wie daar sneller rijd.
Samen met de Tourmalet is dit toch wel een beetje de rit der ritten van dit jaar, waarschijnlijk zelfs meer nog dan de Tourmalet, die rijden ze quasi elk jaar over in de Tour. De Angliru heeft toch nog net dat tikkeltje meer, als je alle klassementsmannen laat kiezen welke rit ze graag zouden winnen ze kiezen allemaal deze denk ik.

Terug
Bovenaan