Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat er nergens beelden zijn hoor, maar ik baseer me gewoon op wat Sporza zegtWaar zien jullie al beelden ik zit hier nog altijd naar de voorbeschouwing te staren op Eurosport![]()

Die van AG2R en Lotto zitten zodanig naar elkaar te kijken dat ze nu met 3 weg zijn. Zoveel moeite doen om mee te zijn en dan laten lopen![]()
Drizners wachtte op zijn ploeggenoten.
Remco zou er misschien niet slecht aan doen om die Lotto's te laten terugkomen want die gaan hem helpen. Maar als Cattaneo en Remco gewoon doorrijden gaan die geen 30 seconden dichten.
Die groep is toch al gegrepen? Is nu 3 man voorop met 1'20 op het peloton.
Op het moment dat Warbasse vroeg om over te nemen waren die Lotto’s nog niet in de aanval. Pas daarna zagen we ze vertrekken uit het peleton.
Dom om te wachten natuurlijk als het gat nog 30" was, no way dat je dat dichtrijd op Cattaneo en Evenepoel die vol gas gaan.
Misschien kan hij zijn krachten beter sparen tot morgen. Zijn er morgen niet meer bergpunten te rapen?
Die achtervolgers komen toch wat dichter 43" daar straks was ooit een minuut.
Die zitten op een minuut hoor. Remco en Cattaneo gaan echt snel, is ook nodig aangezien Jumbo hard achtervolgt.

Samen met de Tourmalet is dit toch wel een beetje de rit der ritten van dit jaar, waarschijnlijk zelfs meer nog dan de Tourmalet, die rijden ze quasi elk jaar over in de Tour. De Angliru heeft toch nog net dat tikkeltje meer, als je alle klassementsmannen laat kiezen welke rit ze graag zouden winnen ze kiezen allemaal deze denk ik.Jumbo blijft er toch voor gaan, krijgen geen vrijgeleide vooraan, ze willen nog een rit.
Benieuwd wat er bergop gebeurd, wie daar sneller rijd.