Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, is gewoon het niveau van Ayuso en dat is de hoop van Spanje. Zelfs al moest hij Ayuso moeten laten gaan, heeft nog een jaartje minder ervaring in dit werk.Als Remco niet bestond was al die aandacht voor Uijtdebroecks, echt enorm belangrijk dat die in de schaduw kan groeien. Fenomenaal is die kerel.
Enkel nog wat aan de tijdrit werkenJep, is gewoon het niveau van Ayuso en dat is de hoop van Spanje. Zelfs al moest hij Ayuso moeten laten gaan, heeft nog een jaartje minder ervaring in dit werk.
Met het verschil dat ik Ayuso dit geen 5jaar meer zie doen, quote me gerust in 2028Jep, is gewoon het niveau van Ayuso en dat is de hoop van Spanje. Zelfs al moest hij Ayuso moeten laten gaan, heeft nog een jaartje minder ervaring in dit werk.
Ik vraag me af of dat niet gewoon aan techniek en positie ligt. Als je ziet wat voor een solo's die kerel bij de beloftes reed...Enkel nog wat aan de tijdrit werken
Positie zal wel in orde zijn, maar je moet je wattages in die positie natuurlijk kunnen trappen en dat is niet zo makkelijk voor iedereen.Ik vraag me af of dat niet gewoon aan techniek en positie ligt. Als je ziet wat voor een solo's die kerel bij de belofte reed...
Ook waar, Boonen dacht zo ook ooit meer tijdrijder te kunnen worden omdat hij Cancellara'esque solo's aankon.Positie zal wel in orde zijn, maar je moet je wattages in die positie natuurlijk kunnen trappen en dat is niet zo makkelijk voor iedereen.
Ook waar, Boonen dacht zo ook ooit meer tijdrijder te kunnen worden omdat hij Cancellara'esque solo's aankon.
Dit.pfffft dit is niet meer leuk om naar te kijken