Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Gewoon leeg'. Mja, ik zou denken dat dat toch ook de voorbode kan zijn van een ziekte. Voor hetzelfde geld wordt ie vannacht met koorts wakker...Blijkbaar heeft hij net laten weten dat hij een slechte dag heeft. Niet ziek dus.
'Gewoon leeg'. Mja, ik zou denken dat dat toch ook de voorbode kan zijn van een ziekte. Voor hetzelfde geld wordt ie vannacht met koorts wakker...
Dat ze die jongen maar wat gerust laten.Uijtdebroecks is de Belgische toekomst jongens![]()
Natuurlijk kan dat. Ik vind het gewoon een beetje vroeg om die conclusie te trekken.Heb ik hier vorige week ook al een paar keer gelezen. Je kan ook slechte dagen hebben zonder veel reden. Weinig slaap in zo een ronde, gevallen, een tijdrit op de limiet, zelf altijd alles alleen moeten toerijden,...
Dan gaat er wel eens zo een dag tussen zitten zoals vandaag. Dat heb je jammer genoeg niet te kiezen anders zou je die op gisteren gezet hebben.
Ook niet onderschatten wat voor tempo die mannen hier neerzetten iedere rit. Ze hebben Pogacar ook op die manier kapot gereden. Die had ook plots een slechte dag, maar het is gewoon op dan.
Vingegaard is ook knap, maar dé beste Vingegaard zien we hier voorlopig toch nog niet. Zijn prestatie is voorlopig nog niet opmerkelijk voor mij.
Wil gewoon wat verloren tijd van die tijdrit terugwinnen denk ik om met 3 op het podium te staan op het einde.Hmm, jammer dat Vingegaard gewoon Kuss gaat aanvallen. Maar misschien is er afgesproken dat hij hem gaat laten terug komen?
Dan weet jij meer dan ik...Het is misschien geen Tour niveau, maar hij rijdt duidelijk nog altijd op een enorm hoog niveau. En dat is echt zeldzaam, Froome deed het eens ja, en we weten allemaal wel dat dat ook niet 100% zuiver was.
Triestig vind ik dat. Ik zou als Kuss zijnde geen meter kopwerk meer verrichten tbh.Hmm, jammer dat Vingegaard gewoon Kuss gaat aanvallen. Maar misschien is er afgesproken dat hij hem gaat laten terug komen?
Hij valt Kuss niet aan, hij valt het podium aan... Stel je voor dat Kuss door het ijs zakt op de Angliru (zijn derde GT al dit jaar hé) dan sta je daar op 2-3minuten van god weet wie...Hmm, jammer dat Vingegaard gewoon Kuss gaat aanvallen. Maar misschien is er afgesproken dat hij hem gaat laten terug komen?