Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jumbo gaat hier wel keuzes moeten maken vandaag... dat gaat nog het moeilijkste zijn misschien wel. Ze kunnen het zich imo niet veroorloven van Kuss in het rood te houden zonder meer met Soler die daar relatief kort op staat.
Als Kuss in de slotweek een moeilijk momentje kunt en Roglic/Vingegaard krijgen daar Soler niet ver genoeg op afstand... enfin, in theorie allemaal geen probleem maar je moet de situatie misschien toch maar niet op de spits drijven.
Ik vraag me af, als Remco straks 15 minuten aan zijn broek heeft en top 15 zelfs niet meer haalbaar zou zijn. Stapt die dan af? Of blijf je dan nog zitten voor je ploeggenoten en blijf je verder afzien?
JUMBO VISMA![]()
![]()
Volgens mij gaat Remco niet meer dan 2 minuten verliezen vandaag. Die tijdsopnames kloppen voor geen hol. 7 minuut 20 nu.
Zag er vanmorgen bij de start nog gewoon goed uit.Iemand had eerder al gezegd dat Remco er wat slapjes uitzag na de tijdrit.
Flashback naar de giro qua expressie,
Allemaal tegelijk te goed zijn in 1 ploeg is niet oké.
Maar dat is een andere discussie.
Goh, ongezien... we hebben de voorbije 30 jaar nog wel wat anders gezienEn op twee fronten tegelijk als je de Tour Of Britain er bij neemt maar bon ik ben niet iemand die zomaar doping insinuaties gaat spuien dus ik ga er van uit dat alles eerlijk verloopt maar het is wel zeer ongezien.

Goh, ongezien... we hebben de voorbije 30 jaar nog wel wat anders gezien
Op zich is dit nu ook niet zo onverwacht wat hier gebeurt.
Jumbo heeft hier gewoon ook een zéér sterke ploeg opgesteld. Met Vingegaard een 2x Tour-winnaar en met Roglic een 3x Vuelta- en 1x Giro-winnaar. Daarnaast een Kuss, die één van de allerbeste knechten bergop is. Welke andere ploeg kan dat voorleggen?
En als je grootste concurrenten dan ook beginnen uitvallen (Remco, Almeida, ...).
Je moet op pcs die deelnemerslijst van de Tour of Britain er eens bijnemen. Ik heb het al in het andere topic gezegd: een peloton van slechts 96 renners, met 5 WT teams waarvan DSM dan nog een B team opstelt. Als je als Jumbo daar dan met Kooij één van de beste sprinter opstelt en dan ook Van Aert nog mee stuurt dan mag het toch niet verrassen dat je zo'n rondje samen veegt. Das een beetje als Quick Step die de ronde van Slovakije gaan rijden met hun halve voorjaarskern en dan verschieten dat ze daar heel dat rondje oprollen... of van der Poel die een random pattattenkoers een solo uit de benen schud van 50km en dan hohoho wat een opperbaas. Ja nee, de helft van dat peloton zit dichter bij kermiskoersniveau dan WT niveau met alle respect.En op twee fronten tegelijk als je de Tour Of Britain er bij neemt maar bon ik ben niet iemand die zomaar doping insinuaties gaat spuien dus ik ga er van uit dat alles eerlijk verloopt maar het is wel zeer ongezien.
Kuss ziet niet af zoals een kopman hé, die neemt snipperdagen en gezien zijn klimcapaciteiten ziet hij op die snipperdagen ook gewoon niet af zoals een random andere knecht of sprinter oid. Kuss staat hier ook alleen maar mee op kop omdat hij 3 minuten gekregen heeft en vooral ook omdat er gewoon super passief gekoerst is al.Allemaal waar, maar zo negeren we wel gewoon dat Kuss hier aan zijn derde grote ronde op een rij bezig is, Roglic zijn tweede van het jaar (ok, Giro-Vuelta is perfect mogelijk) en Vingegaard gewoon ff de Tour en Vuelta na elkaar doet op een heel hoog niveau. Dat zijn toch wel dingen de in het verleden niet zuiver gezien hebben. Laten we realistisch zijn, dat er twijfel is bij Jumbo is meer dan logisch, het blijft eigenlijk nog heeeeeel beperkt als je het vergelijkt met Sky indertijd.
Allemaal waar, maar zo negeren we wel gewoon dat Kuss hier aan zijn derde grote ronde op een rij bezig is, Roglic zijn tweede van het jaar (ok, Giro-Vuelta is perfect mogelijk) en Vingegaard gewoon ff de Tour en Vuelta na elkaar doet op een heel hoog niveau. Dat zijn toch wel dingen de in het verleden niet zuiver gezien hebben. Laten we realistisch zijn, dat er twijfel is bij Jumbo is meer dan logisch, het blijft eigenlijk nog heeeeeel beperkt als je het vergelijkt met Sky indertijd.
Idd en gisteren ook. Zat nog te lachen dat hij wel van voor ging rijden toen de reporter vroeg of hij al hoestende renners gezien had.Zag er vanmorgen bij de start nog gewoon goed uit.