Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Omdat het daar ook een zottekot is en ze constant zitten aan te vallen

Het is niet moeilijk om ff een minuut te filmen, naar uw filmpke te kijken en ten minste juist te communiceren wie er allemaal vooraan rijdt hoor. Plaats het desnoods op Twitter, dan doe ik het wel :sarcastic:

Je kan niet gaan van 40 naar 15, naar 19 naar 10, terug naar 40 koplopers in de span van een half uur.

Moet je zo'n Lenny Martinez hier nu zomaar een paar minuten bonus geven vraag ik mij luidop af? :unsure: In de veronderstelling dat Martinez ook écht mee is want dat is alles behalve zeker momenteel...

EDIT: en Jumbo met én Van Baarle én Tratnik én Valter én Kuss mee :confused: Is dat er niet wat over? Als er straks iets gebeurd in het peloton dan sta je daar met juist nog Gesink & Kelderman? Allemaal leuk zolang alles goed gaat maar als den boel in de soep draait weet ik niet of dat een leuke situatie is. Again... in de veronderstelling dat de namen kloppen.

Moet je zo'n Lenny Martinez hier nu zomaar een paar minuten bonus geven vraag ik mij luidop af? :unsure: In de veronderstelling dat Martinez ook écht mee is want dat is alles behalve zeker momenteel...

Als ze met 40 man weg zijn begin er maar aan hé om te controleren. Dan moet Evenepoel en Jumbo al zelf er beginnen achteraan springen.

Alé we zijn live. Grote groep inderdaad zonder organisatie. Ik vind dat oprecht toch maar vreemd dat QS die zomaar even 7 min heeft gegeven

Als ze met 40 man weg zijn begin er maar aan hé om te controleren. Dan moet Evenepoel en Jumbo al zelf er beginnen achteraan springen.
Jumbo gaat niet rijden, ze hebben "niemand meer over" in het peloton... Tzal aan Quick-Step en Bora zijn denk ik? UAE misschien voor Ayuso en Almeida.

EDIT: Gesink blijkt ook mee te zijn... juist Kelderman nog in steun van Roglic & Vingegaard :confused: Plot twist: Kuss is de écht kopman :unsure:

Plannetje van Jumbo voor een grote move op de laatste klim

??? Welke move? Als Evenepoel goed genoeg is is het gewoon kwestie van te volgen natuurlijk. Laatste kilometers zijn aan +10% daar heb je zoveel voordeel niet als je in iemands wiel zit. Als ze dit deden in een rit met een vallei dan heb je een probleem.

Op zich zou het nog geen drama zijn voor Evenepoel als Kuss in het rood komt. Die verliest serieus wat tijd in de tijdrit, maar 5 minuten zou wel wat veel zijn. Ergens rond de 2-3 minuten achterstand op Kuss zou niet dramatisch zijn en mss zelfs gewenst.

Terug
Bovenaan