Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke bocht met de billen toe en het is zelfs maar aan het druppelen, dit wordt echt een ramp vrees ik als het echt gaat regenen.

EDIT: Net wanneer ik het zeg: het begint harder te regenen

Net na mijn post begon het dus :). Ondertussen wel zo goed als gestopt met regenen. Volgens de buienradar hier zou het moeten droog worden nu. Asfalt hier wel vol olie en spekglad.

Edit: toch niet. :)

Laatst bewerkt:
Ja, het lijkt toch wat droger alweer, schade blijft beperkt. Gelukkig. Zeker als het nu droger wordt want dat zou betekenen dat de toppers gewoon (relatief) normaal kunnen rijden.

EDIT: toch nog altijd goed aan het regenen precies. Tot nog toe ook nog geen ploegen geweest die risico's nemen.

Ik hoop dat Remco de vuelta wint of anders Juan Ayuso. De tijdrit gaat moeilijk worden voor Quick Step om te winnen, maar het is niet onmogelijk. Zit iemand eigenlijk op het AD Wielerspel?

Arkea de eersten die er bij zijn gaan liggen.

Da's eigenlijk echt gewoon zever hé zo een ploegentijdrit in de regen, en al zeker op zo een stadsparcours.

Arkea de eersten die er bij zijn gaan liggen.

Da's eigenlijk echt gewoon zever hé zo een ploegentijdrit in de regen, en al zeker op zo een stadsparcours.

Vreemd dat ze niet gewoon de tijd neutraliseren en gewoon eentje voor de rit doen. Zoals ze vaak doen met aankomsten op een stadsparcour in de regen.

Waar is dit nu te zien eigenlijk? Op Ketnet is toch niks?

Vanaf 20:00 op Ketnet normaal.

Ik heb toch wel stiekem net voor de start 10 euro ingezet op DSM winst en 10 op DSM 1-3... Ge weet maar nooit als het nog natter wordt. Odd 501
:laugh:

Ja op dat beeld daarstraks is het toch weer ferm aan het regenen je zou wel eens een leuke zaak kunnen doen :)

Ja op dat beeld daarstraks is het toch weer ferm aan het regenen je zou wel eens een leuke zaak kunnen doen :)

Normaal gaan die topteams zelfs met dit weer nog wel sneller, maar als het nog harder gaat regenen... Ge weet maar nooit, met die odds was het de gok sowieso waard.

EDIT: Bahrain toch al heel dicht, dus het zal niets zijn vandaag voor mij :biglaugh:

Normaal gaan die topteams zelfs met dit weer nog wel sneller, maar als het nog harder gaat regenen... Ge weet maar nooit, met die odds was het de gok sowieso waard.

EDIT: Bahrain toch al heel dicht, dus het zal niets zijn vandaag voor mij :biglaugh:

EF nog wat dichter. Kwamen wel allebei niet dichter in dat slotstuk na het tussenpunt.

Je kan je toch afvragen of dit wel had moeten doorgaan.

Het had nooit goedgekeurd mogen worden. Er is altijd kans op regen. En een ploegentijdrit + regen + technisch parcours dat gaat gewoon niet. Tijdritfietsen zijn daar niet voor gemaakt. En ja, je bepaalt zelf je risico's, maar die ploegen moeten risico's nemen hé.

Terug
Bovenaan