Vooruitblik naar 2024

FFVII Rebirth gepre-ordered, verder weinig waar ik echt naar uitkijk behalve Elden Ring DLC, Helldivers 2 en Frostpunk 2. Eventueel ook Dragon's Dogma 2, afhankelijk van de reviews.

Tijd voor de backlog dus, waarvan in 2023 al een aanzienlijk deel is weggewerkt.

Nog een paar serieuze kleppers die klaarstaan:

- Mass effect trilogy
- The Witcher 3
- MGS V
- Resident evil 4 remake

Ik wacht ook nog op een degelijke sale voor Cyberpunk (inclusief DLC), hopelijk zakt die volgend jaar serieus in prijs.

Het jaar begint met Persona 3 Reload en Like A Dragon 8: Infinite Wealth. Als ik beiden wil platten, zal ik al een paar maanden verder zijn. Ik heb eigenlijk nog niet echt verder gekeken wat er volgend jaar nog uitkomt.

Verder ben ik nu bezig met/liggen klaar:

Voor Playstation
- Yakuza 4 en de volgende 5-6 games uit de reeks (5&6 main, 2x Judgment en Gaiden) voor Infinite Wealth (Like a Dragon al gespeeld), Ishin is voor als ik nog ergens een gaatje tijd heb.
- Lego Star Wars: Skywalker Saga
- The Great Ace Attorney Chronicles
- Hogwarts Legacy (nog te beginnen, dank je @Coolguy)

Voor Switch
- Super Mario RPG
- Dragon Quest XI
- Shin Megami Tensei V (aan begonnen toen de dochter pas als plat baby'tje thuis was, best opnieuw beginnen)
- Octopath Traveler I (en eigenlijk nog veel te veel goede JPRG's die hier in de backlog stof liggen vergaren)

Als ik dit allemaal volgend jaar kan spelen, dan heb ik hard mijn best gedaan.

Nog aan Dragon Quest Xl S bezig en zit ook al aan 50u dus dat zou normaal game 3 van het jaar moeten zijn tegen eind december.

Ook beetje op de Switch gespeeld. Voornamelijk Pokémon Violet (30+u) omdat ik met dochterlief naar Horizons beginnen kijken ben en Pokémonkaarten ben beginnen verzamelen.
Als ik zo zie wat ik gespeeld heb en wat ik van plan was te spelen, ben ik niet veel van m'n plan afgeweken. 🥳

Terug
Bovenaan