Voorjaar 2026

Evenepoel beetje bekkentrekkend, Skjelmose wel vlotjes

Analysten vonden hem een zwakke Baskenland rijden maar die miskijken zich toch vooral op die slotdag in rotslecht weer waar er een hoop doorzakten door de omstandigheden denk ik eerder dan door een gebrek aan vorm

Oei ik had hier op een blaadje staan
Top-3 - Skjelmose, Remco, Jorgenson

Die laatste mogen we schrappen. Hopelijk niet al te ernstig. :frown:

Ja beslissing valt toch beetje vroeg eigenlijk om nu al door te selecteren. Wacht toch op zijn minst tot na LBL zoals Lefevere altijd zei.

Foré deed exact hetzelfde vorig jaar. Enorm vroeg zijn selectie compleet maken. Dom, want met Arkea en de Lotto Intermarché fusie kwamen er veel opportuniteiten. Hij werd eigenlijk gered door Planckaert omdat die opeens toch de transfer niet wilde maken. Alpecin betaalde hem een som en hij kon opeens Rex halen, waardoor hij toch nog kon profiteren. Ik begrijp dus niet dat je het nu ook zou doen, als de geruchten kloppen natuurlijk.

Ik denk wel dat Mauri aan een vrij duur salaris rondrijdt bij QS. En het klopt dat hij daar de resultaten niet meer voor rijdt en natuurlijk als je moet kiezen tussen Mauri en Van Eetvelt kies je die laatste, maar toch.

Laatst bewerkt:
Op het eerste zicht leek het verschil klein in de sprint, maar als je de herhalingsbeelden ziet: Dat was overduidelijk, meerdere fietslengtes.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan