belvedere86
Well-known member
Als WVA wint wordt het Karl zijn moment. Die zal al iets aan het voorbereiden zijn. Maar alle Pogi zie ik wel winnen in een sprint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij sprinten wint WVA
Dat is de enigste reden dat ik hoop dat Van Aert niet wint.Als WVA wint wordt het Karl zijn moment. Die zal al iets aan het voorbereiden zijn. Maar alle Pogi zie ik wel winnen in een sprint.
De snelste ... Dat durf ik toch niet meer in de mond nemen na zijn sprints de laatste jarenis de snelste hoeft er niet van weg hé zit in winnend positie

Tis zoals in de F1betere banden ook, minder rolweerstand!
Als WVA wint wordt het Karl zijn moment. Die zal al iets aan het voorbereiden zijn. Maar alle Pogi zie ik wel winnen in een sprint.
De snelste ... Dat durf ik toch niet meer in de mond nemen na zijn sprints de laatste jaren![]()
T’is dat of RVG als commentatorAls WVA wint wordt het Karl zijn moment. Die zal al iets aan het voorbereiden zijn. Maar alle Pogi zie ik wel winnen in een sprint.
De snelste ... Dat durf ik toch niet meer in de mond nemen na zijn sprints de laatste jaren![]()
Pogacar is ook niet de traagste, toen in Tokio was het toch ook maar nipt en toen was van Aert nog sneller in de sprint.De snelste ... Dat durf ik toch niet meer in de mond nemen na zijn sprints de laatste jaren![]()
Waanzinnig é. Aan 50 over de kasseien...Putain, ik kan zelfs plat op den tarmac zo rap niet rijden als die mannen op die stenen.

Zwijg, ik heb het nog altijd niet verwerkt. Er is geen ruimte voor een nieuw traumaPogacar = de nieuwe Hayman?