Ik zou zeggen net niet, zie er goed uitGe voelt toch dat Van Aert minder is. Gelukkig geen bergjes vandaag. Doodgaan op een wiel kan em wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen net niet, zie er goed uitGe voelt toch dat Van Aert minder is. Gelukkig geen bergjes vandaag. Doodgaan op een wiel kan em wel.
Echt minder zou ik toch niet zeggen?Ge voelt toch dat Van Aert minder is. Gelukkig geen bergjes vandaag. Doodgaan op een wiel kan em wel.
“Minder” tov Pogacar is wel relatief natuurlijk. Die gaat nog eens voluitgaan op Carrefour de l’Arbre, hopelijk kan Wout meer dan eens doodgaan in het wiel maar toch vastbijten.Ge voelt toch dat Van Aert minder is. Gelukkig geen bergjes vandaag. Doodgaan op een wiel kan em wel.
Iedere kasseistrook hangt ie aan de rekker. Hopelijk breekt de rekker nietEcht minder zou ik toch niet zeggen?
Rekker zou ik niet zeggen, kan toch mooi op het wiel blijven.Iedere kasseistrook hangt ie aan de rekker. Hopelijk breekt de rekker niet
Ge voelt toch dat Van Aert minder is. Gelukkig geen bergjes vandaag. Doodgaan op een wiel kan em wel.
Toch al een paar keer een lengte of 2 moeten laten en dan terug.Rekker zou ik niet zeggen, kan toch mooi op het wiel blijven.
Moeilijk voor Pogacar om er van weg te rijden, gaat toch ook ooit moe worden ook al een lange achtervolging in de benen.
Toch al een paar keer een lengte of 2 moeten laten en dan terug.
Iedere kasseistrook hangt ie aan de rekker. Hopelijk breekt de rekker niet
Vind ik ook. Nooit meer dan enkele seconden op 2 lengtes gereden. Stevige snok ernaartoe.Toch goed op het wiel lijkt me