Voorjaar 2026

Heeft iemand ooi de 5 monumenten na elkaar gewonnen? Heeft iemand dat ooit gedaan als wereldkampioen? Heeft iemand dat ooit gedaan als Tour winnaar? :rofl:

Ik loop een beetje op de feiten vooruit maar ik durf niet tegen gokken.

Volgende week PR winnen en het is zo ver.

Mooi palmares, dat zeker. Al heeft hij DDV nog niet gewonnen. Zal pikken na zijn carrière.

Heeft iemand ooi de 5 monumenten na elkaar gewonnen? Heeft iemand dat ooit gedaan als wereldkampioen? Heeft iemand dat ooit gedaan als Tour winnaar? :rofl:
Na M-S is volgende week het grootste vraagteken.
Vnl. pech en ook zot dat deze 5 toppers vandaag met gelijke wapens tegen elkaar hebben gestreden (Pedersen' ziekte buiten beschouwing gelaten). Geen valpartijen of materiaalpech. Hoe lang is dat niet geleden? Eindelijk hebben we zo'n koers kunnen zien.

Trouwens, Pogi, VA en VDP behaalden bij hun eerste RVV geen podium.
Remco en Mads wel :coolbrows:.

Remco toch iets teveel met krachten gesmeten, meer dan VDP heb ik het gevoel, voor top 2de keer Pater. Vooral ernaast gaan rijden was echt nergens voor nodig en betaalde hij een klein prijsje voor boven.

Net wat ie tekort kwam om mee te zijn imo

Vooral ernaast gaan rijden was echt nergens voor nodig en betaalde hij een klein prijsje voor boven.

Die mannen voelen toch hoe goed Pogacar al was en er wrs niets aan te doen was.
Het volk een beetje ophypen moet kunnen.
Als hij het niet had gedaan, wat was het verschil dan? Op 20sec van Mathieu geëindigd?
Mathieu keek dikwijls achterom en Remco zou er nooit bij geraakt zijn, peins ik.

Dat heb ik dan toch gemist dat krachten gesmeten. Ik vond hem een goeie koers rijden, altijd vooraan in de buurt van Pogacar en ook altijd met ploegmaats er rond. Enkel op de 2e Kwaremont even vast achter Pedersen en dan heeft hij niet de techniek van een VDP om daar vlot rond te gaan.

vDP reed 650watt en kon P niet volgen, eens proberen volgende week in Basic Fit 😁
Ja VDP was doodeerlijk: Waarom ik niet won? Ik had maar één probleemke. Er reed een fenomeen mee. :tongue: Ik reed 650 watt en kon het wiel niet houden. Ik heb dus gewoon de wet van de sterkste ondergaan.

Wat ligt daar uit Pogacar zijn shirt te flapperen?

Edit: het is weg, ik kan terug ontspannen kijken.

Naesen hoopte op een plek tussen 5-15 en wordt 13e.
Toon Aerts is de beste van de Lotto en eervol 33e. Zet die in de vroege vlucht volgende zondag en wie weet?

Remco moest enkel de duimen leggen op de hellingen. Op het vlakke echt een beest.
Jammer van wout, het zag er even goed uit maar de kwaremont was 100 m te lang.

Meh, ik word niet wild van de zoveelste overwinning van tadei. En matje heeft ook al genoeg gewonnen 😁

Remco toch iets teveel met krachten gesmeten, meer dan VDP heb ik het gevoel, voor top 2de keer Pater. Vooral ernaast gaan rijden was echt nergens voor nodig en betaalde hij een klein prijsje voor boven.

Dat naast gaan rijden was toch puur in de hoop om hem af te schrikken om voluit te gaan? Als ze daar in zijn wiel kruipen, is hij echt weg.
Op zich niet slecht geprobeerd, maar stak er toch opnieuw ver bovenuit.

Ik heb het wel gehad met dit parcours, het tactisch koersen is helemaal weg.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan