Voorjaar 2026

Topkoers gezien.

Beresterke top drie.

Maar Pogacar ja jongens die kan er zo nog vijf winnen als die wil de komende jaren.

Als vdp wilt dat hij terugkomt komt hij terug hoor :)
dat is gwn aan kop komen en tempo wat laten zakken.
Hij probeerde dat want Remco kwam steeds dichter. Maar Pogacar trok steeds door en als je ziet dat Remco wordt op anderhalve minuut gezet dan is er niets aan te doen

Hij probeerde dat want Remco kwam steeds dichter. Maar Pogacar trok steeds door en als je ziet dat Remco wordt op anderhalve minuut gezet dan is er niets aan te doen
Maar hij pakt toch weer over?
1 of 2x blijven zitten en hij is terug hoor.
Maar goed, praat achteraf.
Als ze liever overpakken en telkens geklopt worden doen ze maar :)

Heeft iemand ooi de 5 monumenten na elkaar gewonnen? Heeft iemand dat ooit gedaan als wereldkampioen? Heeft iemand dat ooit gedaan als Tour winnaar? :rofl:

Ik loop een beetje op de feiten vooruit maar ik durf niet tegen gokken.
Mvdp, Wout, Mads vonden em allemaal direct.
Ja maar op het moment dat Evenepoel finishte stond daar nu wel een zwerm mensen rond... kon er ook moeilijk aan. Pogacar kwam Wout zelf tegemoet een minuut later. Denk dat je spijkers op laag water zoekt...

Weet je wat pas echt angstaanjagend is? :)

Dat Remco maar op 99% van zijn top zit (hij zegt zelf continue dat hij nog een procentje mist) en dat Pogi volgens mij maar op 90% zit of zo of nog minder (klinkt mss absurd op dat te zeggen maar dat is volgens mij echt het geval :unsure:).

Terwijl VDP en VA gewoon rondrijden op 100%.

Iets met spijkers op laag water hoor. Als dat het eerste is waar je aan denkt na zo'n wedstrijd.

Geen idee of we cooldown room beelden krijgen maar daar gaat het 100% zeker hartelijk aan toe tussen die twee.

Iets met spijkers op laag water hoor. Als dat het eerste is waar je aan denkt na zo'n wedstrijd.

Geen idee of we cooldown room beelden krijgen maar daar gaat het 100% zeker hartelijk aan toe tussen die twee.

Ze komen zowat allemaal met elkaar overeen. Echte vijandschap heb je niet in dit peloton.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan