Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na Paterberg wel meewind tot finish.Vooral opletten voor VA en Pedersen is nog 30km dat Evenepoel alleen moet rijden
Ik geloof eerder in een fameuse patat voor VDP, Remco gaat zijn eigen niet meer tegenkomenVooral opletten voor VA en Pedersen is nog 30km dat Evenepoel alleen moet rijden
Je ziet Remco rijden: Die zit niet stikkapot als je z'n gezicht ziet. Das id gewoon een hoog tempo rijden maar er niet over.Ik geloof eerder in een fameuse patat voor VDP, Remco gaat zijn eigen niet meer tegenkomen
Met de wind van vandaag en dit tempo is het voordeel van meer dan helft in het wiel te zitten al de laatste 25 km toch groter denk ik dan het verschil tussen Remco en VDP.Remco rijdt eigen temp en VDP begint stilletjes aan over zijn toeren te gaan. Geloof echt nog in 2de plek voor Remco
Dat is toch al gebeurdOh ik haat het van mezelf dat ik een anti-supporter ben, maar god ik verlang tot de dag dat Pogacar zichzelf eens tegenkomt in de TDF en hij minuten aan zijn broek krijgt.

Ik geloof eerder in een fameuse patat voor VDP, Remco gaat zijn eigen niet meer tegenkomen
Feit dat Remco bij zijn debuut de enige is die hier min of meer kan volgen zegt genoeg over het hedendaags niveau van deze koers. Een Nick Nuyens of Alberto Bettiol zijn hier ondenkbaar.
Lijkt al veel te lang geleden, de laatste twee jaar was hij echt wel oppermachtig.Dat is toch al gebeurd![]()
Nuyens had vooral het geluk dat de koers op een bepaald moment stil viel. En dat hij weer in koers kon komen door Devolder. Nu valt de koers gewoon niet meer stil.goh jah de beste deden bij Nuyens ook gewoon mee Cancellara en Boonen 3 en 4 toen. Bij Bettiol deden zowel de GVA, Sagans van de wereld als VDP en VA mee.
Die 2 hadden die dag gewoon een superdag. Af en toe krijg je dat wel eens. Hoeft niet zo denigrerend over worden gedaan.